Starbucks България откри ново кафене в София
Секция: ЛЮБОПИТНО
01 Август 2017 15:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Starbucks България откри ново кафене в София

/КРОСС/ Световноизвестната верига за кафе Starbucks, представена в България от AmRest, откри ново кафене в София. Обектът отвори врати в центъра на столицата - на ъгъла на ул. Съборна и ул. Княз Александър I. Това е шестият обект на компанията у нас, с който тя продължава развитието си в страната.

"За мен е чест да открия най-новото кафене на Starbucks в София. Това е дългоочакваният момент, в който започва нов етап от развитието на компанията в България. Щастлив съм, че това прекрасно място в самия център на столицата ни ще даде възможност на още повече хора да се насладят на нашето уникално кафе и на незабравимото Starbucks изживяване. Радвам се, че ние продължаваме напред с нови обекти и обновена продуктова линия!" - заяви Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България.

Сред официалните гости на събитието беше и заместник-посланика в Посолството на САЩ в София - г-жа Мартина Стронг, както и търговското аташе - г-жа Мария Галиндо. „За мен е удоволствие да присъствам на откриването на новото Starbucks кафене и да отбележа успеха на компанията в България. Радвам се, че г-н Иван Георгиев - новият регионален мениджър на Starbucks, е вложил много енергия, за да се случи това прекрасно събитие", заяви г-жа Стронг и допълни, че брандът Starbucks е още една възможност българите да опознаят Америка.

Част от програмата на откриването беше и музикален флашмоб с любими български песни, посветени на кафето, в който се включиха и представители на екипа на AmRest от България и Румъния. Изненада за гостите беше и специалната торта на Starbucks по случай събитието.

Новото Starbucks кафене разполага с площ от 330 кв. м и 150 седящи места отвън и вътре. Интериорният дизайн на заведението е нов и уникален, както всеки от интериорите на останалите кафенета. Той включва интересни снимки, описващи историята и пътя на кафето, и предлага уютна атмосфера.

В рамките на събитието посетителите имаха възможност да опитат новите продукти на Starbucks, които компанията въведе в България в края на месец юли: освежителните смутита, напитките Refresha, Popcorn Frappuccino, Cotton Candy и новите сандвичи със свежи продукти и десерти с йогурт и гранола.

Starbucks, представен в България от AmRest, разширява дейността си у нас, като в края на 2017 г. компанията ще изненада своите клиенти с още заведения и интересни нови продукти.