/КРОСС/ Днес, 2 август, започва вторият етап на националната потребителска кампания за тестване на телевизори Philips в България, организирана от TP Vision. През юли месец близо 1800 кандидати от цялата страна изпратиха свои лични представяния, с които мотивираха желанието си за участие. Журито на кампанията имаше трудната задача да избере десет от всички хиляди желаещи, които ще получат възможността да тестват новите смарт телевизори Philips за 2017 година. Техните имена са Петър Адамов от Разлог, Благовест Николов от София, Светлин Берков от София, Кристиян Койнов от София, Румен Василев от София, Стоян Петров от Бургас, Ива Миховска от Асеновград, Милен Младенов от София, Радина Калайджиева от Пловдив и Ивайло Велков също от Пловдив. Видео материалите, с които се представиха десетимата избрани за участие, впечатлиха журито и те ще са сред първите, които ще изпробват атрактивните модели Philips.
Тестването от потребителите ще става в домашни условия през август месец, като от участниците се изисква да запишат авторски видео ревюта, които в последствие ще бъдат качени в сайта на кампанията testvai.tv. Моделите за тест от серии 6000 и 7000 са 43PUS6412, 49PUS7502, 43PUS6262, 49PUS6482. Допълнителна информация за самата кампания е налична на сайта www.testvai.tv.