/КРОСС/ В „Информационно обслужване" АД беше внедрена интегрирана система за управление на бизнеса. Тя ще централизира и автоматизира протичащите процеси в дружеството. Чрез използването на Microsoft Dynamics NAV компанията ще повиши ефективността на управление на нейните финансови, човешки и материални ресурси.
С 26 клона във всички областни градове в страната и над 500 висококвалифицирани служители, „Информационно обслужване" АД е една от най-големите ИКТ компании в България. Дружеството е и основен партньор на държавните институции при осъществяването на ключови проекти, свързани с информационните технологии и обезпечение на сигурността и функционалността на държавните и общински структури.
Големият мащаб на дейността на компанията и необходимостта от повишаване на ефективността при управлението на ресурсите бяха сред определящите фактори при избор на продукт за ERP решение - Microsoft Dynamics NAV.
Благодарение на въведената система, „Информационно обслужване" АД ще управлява максимално ефективно всички процеси, свързани с осъществяване на счетоводната дейност, управление на склад, съставяне и управление на бюджети по звена и проекти, както и управление на паричните потоци в дружеството. Нейното прилагане спомага за оптималното проследяване, управление и отчитане на договорите и проектите на компанията във всеки етап от изпълнението им.
При внедряването на ERP решението бе разработен специфичен модул за управление на човешките ресурси, който съхранява и систематизира информация за над 500 служители на дружеството и му помага да управлява всички дейности, свързани с неговия най-ценен капитал.
С използването на системата „Информационно обслужване" АД ще постигне цялостен финансов контрол и по-ефективно планиране и управление на ресурсите във всички свои организационни звена.