Капризни туристи се оплакват от непривлекателни камериерки по морето
Секция: Туризъм
24 Август 2017 16:33
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Капризни туристи се оплакват от непривлекателни камериерки по морето

/КРОСС/ Липса на обещаните възглавници от меморипяна, скърцащи матраци и непривлекателни камериерки - това са само част от най-абсурдните жалби на туристи, почивали по нашето Черноморие през сезон 2017 година. В списъка на капризните летовници попадат дори семпъл асортимент от напитки в минибара и стари фъстъци.

Общо 2500 проверки в търговски и туристически обекти по Черноморието е извършила Комисията за защита на потребителите от началото на летния сезон. Съставени са 150-160 акта за нарушения, като основното е несъвпадение между обещаното и предоставеното в заведения и хотели, съобщава „Дарик".

Има и оплаквания от неизрядни отношения между търговци, които могат да повлияят на почивката на потребителите, съобщават от Комисията за защита на потребителите (КЗП). И допълват, че при един от сериозните случаи тази година година, 210 нашенци, платили за хотел, трябваше да останат под звездите, заради неуредени сметки с туроператорската компания. За щастие, след намесата на институциите, туристите са получили ключове за стаите си.

От КЗП определиха като екзотични таксите от типа "празен стол", "празна чиния" и „желание на клиента" - за допълнителна обработка на поръчаното ястие. Това е нарушение, тъй като услугата не е предвидена в менюто, а законът изисква предлаганото в заведението да се описва там. Проверките на КЗП по морето продължават до края на сезона.