/КРОСС/ Този уикенд Kaufland България даде възможност на редица български производители да предложат директно продукцията си на ключови локации в два града на страната. Софиянци се възползваха от възможността да се запознаят с продукцията на над 20 семейни ферми в рамките на фермерски пазар, организиран в столицата, а над 30 производители на крафт бира директно предложиха бутковото си пиво във Варна.
В събота хипермаркет Kaufland в „Младост" 3 в София посрещна родни фермери, които представиха продукцията си на паркинга пред хипермаркета. Фермерският пазар събра на едно място над 20 семейни ферми от цялата страна и привлече множество посетители, като им предложи продукти директно от фермата. Посетителите имаха възможност да избират между млечни продукти, месо и месни деликатеси, яйца, сезонни плодове и зеленчуци, хляб и печива, зимнина, сокове и много други храни. Пазарът ще се организира всяка събота през септември между 10:00 и 16:00 часа в партньорство с farmhopping.
Успоредно с фермерския пазар Kaufland България даде старт и на поредица от тематични събития, посветени на крафт бирата. В унисон с целта си да подкрепя разнообразието на българското производство през септември веригата дава възможност на български пивовари да представят собствената си продукция от крафт пиво. Този уикенд хипермаркет Kaufland „Трошево" във Варна, бе домакин на фестивал за крафт бира - „Kraftland в Kaufland". В специално издигнати за целта фестивални конструкции, разположени на паркинга, посетителите опитаха различни крафт бири. Гостите имаха възможност и да дегустират различни сирена и месни деликатеси. Фестивалът ще обиколи различни градове през септември, като следващите дестинации включват: Бургас на 9 и 10 септември, Kaufland в ж.к. „Изгрев"; София на 16 и 17 септември, Kaufland на бул. „Ген. Тотлебен" 36; Пловдив на 30 септември и 1 октомври, Kaufland „Христо Смирненски".
Двете инициативи са част от дългосрочната политиката на веригата хипермаркети да подкрепя местните предприемачи и да им дава възможност да правят продукцията си достъпна за повече потребители. Доказателство за това е и инвестицията от над четвърт милион лева в развитието на производствата на български фермери, която Kaufland България обяви през юни тази година. Проектът е по програма Good Agricultural Practice (G.A.P.) и сертифицира български производители на плодове и зеленчуци, като гарантира високото качество на продукцията и помага за оптимизиране на процесите по нейния добив и отглеждане.