МЕТРО откри логистичен център за доставки на близо 3000 хранителни продукта за софийските ресторанти и хотели
Секция: БЪЛГАРИЯ
19 Декември 2017 14:24
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
МЕТРО откри логистичен център за доставки на близо 3000 хранителни продукта за софийските ресторанти и хотели

/КРОСС/ През първите шест месеца на 2018 г. софийските хотелиери и ресторантьори ще посрещнат над 22 000 делегати по време на Българско председателство на Съвета на ЕС

Платформата за доставки на МЕТРО ще им помогне да посрещнат по-добре своите гости, като им осигури и възможност да представят кулинарната традиция на България чрез качеството и подбора на доставяните от МЕТРО продукти

Министърът за Българското председателство на Съвета на ЕС 2018 Лиляна Павлова и Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на МЕТРО България, откриха на 19 декември новия логистичен център за доставки на компанията, който ще гарантира навременното зареждане на столичните хотели и ресторанти с 3000 вида хранителни продукта и напитки. Броят на обслужваните ХоРеКа клиенти (хотели, ресторанти, кетъринг) се очаква да надхвърли 1000 през 2018 година. Логистичният център за доставки на МЕТРО се намира на бул. „Ботевградско шосе" 247 и е с площ от над 6000 квадратни метра. Инвестицията в него надхвърля 4 милиона лева, а бизнесът по доставки се обслужва от 85 служители.

През първите шест месеца на 2018 г. софийските хотелиери и ресторантьори ще посрещнат над 22 000 делегата по време на Българското председателство на Съвета на ЕС. Една от целите на Българското председателство е да представи пред гостите страната ни чрез нейната богата култура, история, традиции, обичаи, включително и националната ни кухня. Българските храни са в основата на асортимента както на магазините на МЕТРО, така и на платформата за доставки в София. Над 70% от целия асортимент от храни, консерви, плодове и зеленчуци, млечни продукти, вино и други, предлагани чрез платформата за доставки, са от български земеделски производители. При месото българското производство достига 80%, а българският асортимент при млечните продукти достига 70%.

„МЕТРО се стреми непрекъснато да развива връзката си със своите клиенти, предлагайки им продукти и решения, които да допринесат за техния успех.", казва Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на компанията. „За МЕТРО FSD платформата е стратегически проект и сериозна инвестиция. Тя представлява иновация за целия бизнес. С нея ние поставяме клиентско обслужване на много по-високо ниво. Нашата платформа за доставки ще помогне на ХоРеКа клиентите ни да посрещнат гостите на София по-добре, като им осигури и възможност да представят кулинарната традиция на България чрез качеството и подбора на доставяните от МЕТРО продукти."

Платформата за дистрибуция на хранителни продукти (Food Service Distribution Platform - FSD) спестява на хотелиери и ресторантьори времето за пътуване и пазаруване в магазин, намалява транспортните им разходи и им дава възможност да се концентрират в работата по обслужване на своите гости и управлението на останалия си бизнес. Клиентите на МЕТРО могат да заявяват денонощно необходимите за заведенията си храни и продукти през специална онлайн система за електронни поръчки. Заявките им се получават на FSD платформата, а необходимите продукти се подбират и подреждат от екипа на платформата през нощта и до сутринта на следващия ден в специални контейнери, които се доставят по предварително определен график и маршрут от камионите на МЕТРО до вратата на техните обекти.

„МЕТРО винаги са ми помагали и са били прекрасни партньори за мен и всички мои колеги - ресторантьори и хотелиери.", казва Андрей Стоилов, президент на Българската асициация на професионалните готвачи, който се включи в церемонията по откриването. „Големите хотели и ресторанти имат нужда от сигурен доставчик, който им предлага качествени продукти и решения, с които да ни даде възможност да насочим енергията си и се фокусираме върху обслужването на клиента. МЕТРО ни осигурява точно това с платформата си за доставки."
Наличието на преимуществено български асортимент, предлаган на ресторантьорите в София и страната е в резултат на двегодишната работа на МЕТРО по проекта му „Произведено с грижа в България", по който над 200 земеделски производители на плодове и зеленчуци, както и над 100 производители на месо, развиват подбрани от компанията сортове и различни видове животински продукти, подходящи за успешния бизнес на професионалните клиенти на МЕТРО.

МЕТРО България е най-големият търговец на едро в България, предлагащ асортимент, необходим за успешната работа на хотелиери, ресторантьори и професионални готвачи. Над 390 000 бизнес клиенти - магазини, малки търговци и фирми и над 6000 ресторанта разчитат на МЕТРО, за да обслужват успешно своите клиенти.