LG Electronics създава новата марка ThinQ за своите проекти в областта на изкуствения интелект
Секция: Технологии
20 Декември 2017 20:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
LG Electronics създава новата марка ThinQ за своите проекти в областта на изкуствения интелект

/КРОСС/ Новата марка е началото от поредица инициативи, които ще оформят дългосрочната визия на LG да се превърне в компания, използваща изкуствения интелект (AI), за да постави повече от всякога нуждите на клиента в основата на продуктовата си стратегия

LG Electronics обяви създаването на своя нов бранд ThinQ, с който ще обозначава всички свои домакински уреди през 2018 г., както и услугите и продуктите си в областта на потребителската електроника, които използват изкуствен интелект (AI). Продуктите и услугите LG ThinQ ще имат възможността да използват машинно самообучение и да общуват помежду си, използвайки множество технологии за изкуствен интелект, разработени от партньори и в рамките собствената си AI технология - DeepThinQ.

LG положи основите на първите проекти в областта на изкуствения интелект по време на CES 2017, когато обяви DeepThinQ, последвано от инициативата да внедри Wi-Fi във всички свои премиум уреди, излезли на пазара тази година. През юни LG откри своята Лаборатория за изкуствен интелект в Сеул под ръководството на главния технически директор на компанията, което директно свърза под една шапка всички разнообразни AI проучвания и технологии на компанията, които разпознават и се учат от глас, видео и сензори. AI лабораторията на LG допринесе за създаването на първия в света климатик, изучаващ пространството около себе си, както и интелигентни хладилници, перални машини и прахосмукачки-роботи.

"Целта на марката ThinQ е да покаже още по-ярко, че интелигентните продукти на LG винаги мислят за клиента и за това да направят живота му по-добър," каза Хан Чанг-хии, завеждащ глобалния маркетинг център на LG. "Изкуственият интелект е следващата революция в технологиите и в ролята си на лидер при уредите за дома и потребителската електроника, ние носим отговорност да направим AI по-лесен за възприемане и по-малко стряскащ за потребителите."

Зоната ThinQ в рамките на щанда на LG на CES ще покаже широка гама от продукти с изкуствен интелект в периода 9-12 януари 2018.