Publicis Sofia със социална кауза за дигитална пиратка по време на празниците
Секция: ЛЮБОПИТНО
22 Декември 2017 15:29
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Publicis Sofia със социална кауза за дигитална пиратка по време на празниците

/КРОСС/ Всяка година много българи, пострадали от пиратки, получават неотложна медицинска помощ и влизат в черната статистика на празничните новини. Сред тях често има и деца, за които това е просто игра и забавление. Този социален проблем придобива особено значение в навечерието на Коледните и новогодишни празници, и въпреки законовата забрана за продажба на пиротехнически изделия на лица под 18 години.

Творческа агенция Publicis Sofia, част от най-голямата комуникационна група у нас - Publicis One, реши да направи едно по-различно празнично пожелание към хората в България, давайки по-голяма гласност на този проблем. Агенцията разработи първата „дигитална пиратка" на адрес http://xmas.publicis.bg/, стимулирайки празнуващите да бъдат отговорни към своята безопасност и същевременно да се забавляват, като гърмят на воля дигитални, а не реални - пиратки. Една от основните цели на кампанията е да провокира колкото се може повече хора у нас да използват безопасните пиратки „онлайн", вместо „офлайн" и чисто физически. Затова страницата на кампанията има скрит брояч, който мери количеството „изгърмени" пиратки и след Нова година ще стане ясно колко хора са помислили за своята безопасност, наслаждавайки се на онлайн бомбичките. 

„Призоваваме хората да мислят както за своето здраве, така и за това на техните близки, деца и семейства, същевременно отправяйки една закачка към тях за предстоящите празници. Апелираме и към търговците на този тип артикули да спазват законовите разпоредби и да не продават фойерверки и пиратки на непълнолетни лица" - споделят от екипа на агенцията.