/КРОСС/ Компанията отчита 13% ръст при интернет плащанията от началото на годината спрямо същия период на 2016 г.
Над 340 000 битови клиенти на „ЧЕЗ Електро България" АД предпочитат да плащат безкасово сметките си за електроенергия. Те използват банките, интернет, терминални устройства или мобилния си телефон, като най-предпочитаните начини за безкасово разплащане са по интернет и директния дебит на банките. Броят на осъществените безкасови транзакции за периода януари - ноември е 3 741 000, с което достигна 23% от общия брой плащания през тези месеци. От тях 1 045 498 плащания са извършени по банков път. За посочения период се регистрира и ръст от 13% при интернет плащанията - над 184 000, спрямо миналата 2016 г.
Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите. Използването на тези услуги би могло да спести и редица неудобства на клиентите по време на зимните отпуски, особено в периода на новогодишни празници, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка.
През последните години устойчиво нараства броят на клиентите на „ЧЕЗ Електро България" АД, които предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние. Компанията предлага разнообразни начини за безкасово плащане - по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard.
Информация за възможностите за безкасово плащане може да се получи в най-близкия Център за обслужване на клиенти на „ЧЕЗ Електро България" АД, на телефонна линия 0700 10 010, както и на сайта на компанията www.cez.bg, секция „За клиента".