Магазините на бъдещето
Секция: Технологии
29 Януари 2018 17:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Магазините на бъдещето

/КРОСС/ Тютюнът е една от най-старите разменни монети в човешката история. Някога той е бил дори по-скъп от злато. Любопитен факт е, че през 1614 година в Лондон има повече от 7000 места, на които се е търгувало с тютюн.

Първият специализиран магазин за тютюн отваря врати през 1770 година. Това е Demuth Tobacco, създаден от Кристофър Дъмют в Ланкастър, Пенсилвания.

Днес представата за магазините за тютюн се е изменила радикално заедно с тоталната промяна на тази огромна индустрия.

Навлизането на иновациите са вече факт и пушачите не са един тип - те могат да избират между традиционните тютюневи продукти и новите високотехнологични системи за нагряване на тютюна като iQOS, които са по-добрата алтернатива, без дим, без пепел и с по-малко миризма.

Естествено, и визията на магазините на бъдещето e различна. Всеки от магазините на IQOS например има различен дизайн.

Самият IQOS прилича повече на смарт устройство и джаджа, но всъщност е дигитално устройство, което нагрява бездимен тютюнев продукт. Предлагането му изисква обучение за начина на използване и грижа за клиента след покупка. В новите магазини на бъдещето може да изоставите пушенето и да преминете на "вейпване" на нагрят тютюн.

IQOS Concept Store в Токио

Неслучайно Япония е първата държава, в която се представя IQOS. Там всички са луди по иновациите и технологиите, а мисълта да не пречиш на околните е жизненоважна за ограниченото пространство на Токио. Тъй като няма дим и пепел, а мирисът е много по-слаб, повече от 16% от японските пушачи вече са отказали цигарите и са част от бездимното общество на IQOS.

Първият бутик на IQOS в Москва

Както всичко в руската столица, така и магазинът на IQOS е изключителен. Разположен в сърцето на Affimall City, най-модерният комплекс за пазаруване и забавления в Москва с площ 320 000 квадратни метра, магазинът е създаден за седем месеца, а дори и най-малкият детайл е направен специално по поръчка.

IQOS Embassy в Милано

Магазинът на IQOS в столицата на модата, Милано, не може да бъде нищо друго, освен уникален - тази идея се носи и в името му Embassy. Освен място, от където може да се закупи и да се получи подобаващо обучение за ползването на IQOS, магазинът е място за срещи на креативните арт хора в града. В края на миналата година IQOS Embassy в Милано стана домакин на първата колаборация между IQOS и Vogue Italy, която включва арт проект за създаване на уникални аксесоари за IQOS, които да допълнят усещането за ексклузивност.

От ноември 2017 IQOS вече се предлага и на българския пазар в повечето молове в София. А откриването на първия специален магазин на марката IQOS Boutique с новият дизайн на бъдещето предстои в следващите дни в Сердика мол.