/КРОСС/ На 10 февруари 2018 г. в гр. Пловдив се проведе 11-а поред среща на Клиентски съвет към EVN България - група от битови клиенти, които участват в дискусии с представители на компанията. За настоящия състав на Клиентски съвет това беше второ заседание. На срещата в гр. Пловдив бяха обсъдени теми свързани с факторите, влияещи на консумацията на електричество в домакинствата, особено през зимния сезон.
Участниците в Клиентски съвет представиха свои предложения за енергийна ефективност в дома и по-добър контрол на потреблението през зимните месеци. Вниманието беше насочено и към това, че е важно всеки клиент да бъде активен и да се информира за спецификите, които определят консумацията на електроенергия в неговия имот; да обърне внимание на своя индивидуален режим и интензивност на потребление.
Инициативата Клиентски съвет се състои в срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството. Дискутират се различни теми, свързани с дейността на EVN България и се изработват различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.