/КРОСС/ Глобалната консултантска агенция Brand Finance публикува своята годишна класация за най-скъпо струващите световни марки през 2018 г. Технологичният гигант HUAWEI е класиран на 25-о място със стойност на бранда, оценявана на 38.046 милиарда долара и представляваща увеличение с повече от 50%.
Като световноизвестна консултантска компания за развитие на брандове и стратегии, Brand Finance оценява хилядите разпознаваеми марки всяка година. Организацията е и една от най-реномираните агенции за анализици и оценки, тъй като нейните стриктни критерии за избор включват не само специалния индекс за силата на бранда („Brand Strength Index (BSI)", а също така и показатели като лоялност към бранда, маркетингови инвестиции и други.
Годишната класация на Brand Finance винаги предизвиква горещи дебати, тъй като международните компании, които влизат в класациите, показват не само стабилност, но и това, че техният бранд е познат и признат на световно ниво.
За последните 3 години Huawei се изкачва в класацията от 47-мо място на Brand Finance Global 500 2016, през 40-то място в класацията за 2017 г. до най-челното до момента, 25-то място през 2018 година.
В допълнение към този прогрес, компанията HUAWEI вече присъства и в класациите „BrandZ Top 100 Brands" и "Best 100 Brands" на Interbrand.
За HUAWEI 2017 година беше също и година на непрекъснати големи пробиви. Компанията представи нов продукт на световния пазар, който спечели множество награди по света, и това е HUAWEI Mate 10. Марката организира дни на отворените врати в Западна Европа, Югоизточна Азия, Южна Америка и други места, на които засилва присъствието си. Huawei работи традиционно с Leica, Porsche Design, Google и други световни брандове, за да продължи да подобрява потребителското изживяване за своите клиенти.