SINSAY прави премиерата си на българския пазара в Sofia Ring Mall
Секция: ЛЮБОПИТНО
01 Март 2018 13:03
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
SINSAY прави премиерата си на българския пазара в Sofia Ring Mall

/КРОСС/ 5-те марки на модния гигант LPP за пръв път на едно място!

Световният хит в младежката мода – Sinsay, прави своята премиера на българския пазар! От 1 март в Sofia Ring Mall младите дами могат да се сдобият с най-новите модели на любимия си бранд.

Sinsay избра Sofia Ring Mall за отварянето на своя първи магазин в страната, който беше чакан отдавна от родните почитатели на световната мода. От март в търговския център в полите на Витоша любимият на момичетата бранд ще предлага пълната си гама колекции и най-нови модели. Съществуващата от 2012 г. марка е насочена към младите дами, които следват най-новите модни тенденции. Отличителният знак на Sinsay са тениските със смели шарки и принтове, а най-голямото предимство на хитовия бранд – неговата достъпна цена.

Откриването на първия магазин на Sinsay в България е част от голямата сделка между Sofia Ring Mall и световния моден гигант LPP. Компанията, която ежегодно продава над 140 милиона дрехи по цял свят, отваря в мола през март пет магазина на своите популярни брандове Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay.

 

Откриването на първия магазин на Sinsay в България затвърждава мисията на Sofia Ring Mall да организира ексклузивни събития и да предоставя неповторими преживявания за своите клиенти. Следвайки концепцията за "one-stop-shop" - с едно идване посетителите да задоволят всичките си нужди за пазаруване, с обогатения избор от ресторанти и първокласни магазини, търговския център в полите на Витоша се налага като предпочитана дестинация за добър начин на живот и за перфектно прекарване на свободното време на цялото семейство.

Групата LPP е създадена през 1991 г. В Гданск и за 27 години се превръща от малка местна фирма в една от най-бързо разрастващите се международни модни компании с регулярен ръст на продажбите, чиито приходи надхвърлят 1,6 милиарда евро годишно. LPP управлява пет разпознаваеми марки в сегмента fast-fashion: Reserved, Cropp, House, Mohitoи Sinsay. Мрежата за продажба на дребно на модния гигант обхваща 20 държави, а в края на 2017 г. магазините й по цял свят са вече над 1700. Кейт Мос, Кара Делевин и дъщерята на Мик Джагър са били рекламни лица на Reserved, а Mohito се рекламира от супермодели като Аня Рубик.