Персиан Буков е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur за България
Секция: Здраве
06 Март 2018 12:08
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Персиан Буков е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur за България

/КРОСС/ Персиан Буков e новият мениджър „Бизнес операции" за България на бизнес подразделението за ваксини Sanofi Pasteur на фармацевтичната компания Sanofi.

Той ще отговаря за разработването и изпълнението на бизнес стратегията на Sanofi Pasteur в България в унисон със заложените глобални цели на компанията. Д-р Персиан Буков ще работи за затвърждаването на имиджа на компанията като отговорен лидер в областта на ваксините, като ще подпомага поддържането на работещи и партньорски отношения със здравните институции.

Д-р Буков има над 17 години опит във фармацевтичната индустрия, натрупан в мултинационални компании като Schering AG, Bayer, Teva и Sandoz. Заемал е различни мениджърски позиции в България и чужбина в областта на маркетинга и продажбите. Ръководил е екипи и е разработвал и прилагал стратегии, както за прескриптивни лекарства, така и за продукти без лекарско предписание.

Персиан Буков е завършил медицина в Медицинския университет в София през 1996 година, в последствие придобива магистърска степен по мениджмънт със специалност „Мениджмънт и бизнес администрация" в City University, в Сиатъл.

За Sanofi
Sanofi е глобална биофармацевтична компания, отдадена да помага на хората по време на техните здравословни предизвикателства. Ние предпазваме от заболявания чрез ваксините ни, предоставяме иновативни лечения, за да победим болката и намалим страданията. Ние сме едновременно до хората, страдащи от редки заболявания, както и до милионите пациенти с дългогодишни хронични заболявания. С повече от 100 000 служители в 100 държави, Sanofi трансформира научните иновации в здравни решения по света.

Компанията е лидер по продажби в България, като заема 5-то място и 4-то място сред иновативните компании в страната. Структурата на Sanofi включва пет глобални бизнес направления: „Диабет и сърдечно-съдови заболявания", „Лекарства Обща медицина и бързоразвиващи се пазари", „Sanofi Genzyme", „Sanofi Pasteur" и „Лекарства без лекарско предписание".

В България Sanofi се стреми да повиши качеството на живот на българите, осигурявайки достъп до иновативни здравни терапии и предлагайки диверсифицирано портфолио от фармацевтични продукти.
Sanofi, Empowering Life