Петя Жекова заема позицията маркетинг мениджър за България, Хърватия и Словения на Sanofi Pasteur
Секция: Здраве
26 Март 2018 11:04
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Петя Жекова заема позицията маркетинг мениджър за България, Хърватия и Словения на Sanofi Pasteur

/КРОСС/Петя Жекова e новият мениджър „Маркетинг" за България, Хърватия и Словения на подразделението за ваксини Sanofi Pasteur на фармацевтичната компания Sanofi.

Тя ще отговаря за разработването на тригодишните стратегически и оперативни бизнес планове в трите държавите в съответствие с цялостния план на компанията на база оценка на нуждите на пазара и потребителите. В нейните отговорности влизат още разработването и изпълнението на маркетингови стратегии, годишни бизнес планове и оценка на пазарната ситуация във всяка страна.

Петя Жекова се присъединява към екипа на Sanofi Pasteur през 2011 г. като мениджър „Маркетинг и продажби" за България. Само за няколко години с нейното активно съдействие компанията достигна едни от най-високите нива на продажби в последните години. През 2017 г. успешно въведе на пазара новата четиривалентна ваксина против грип.

Петя Жекова е магистър по икономика и здравен мениджмънт. Работи във фармацевтичната индустрия в областта на ваксините повече от 10 години.

За Sanofi
Sanofi е глобална биофармацевтична компания, отдадена да помага на хората при здравословни предизвикателства. Чрез ваксините си ние предпазваме от заболявания, предоставяме иновативни лечения, за да победим болката и намалим страданията. Ние сме едновременно до хората, страдащи от редки заболявания, както и до милионите пациенти с дългогодишни хронични заболявания.

С повече от 100 000 служители в 100 държави Sanofi трансформира научните иновации в здравни решения по света.

Компанията заема пето място по продажби в България и 4-то място сред иновативните компании в страната. Структурата на Sanofi включва пет глобални бизнес направления: „Диабет и сърдечно-съдови заболявания", „Лекарства Обща медицина и бързоразвиващи се пазари", „Sanofi Genzyme", „Sanofi Pasteur" и „Лекарства без лекарско предписание".

В България Sanofi се стреми да повиши качеството на живот на българите, осигурявайки достъп до иновативни здравни терапии и предлагайки диверсифицирано портфолио от фармацевтични продукти.