„ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ“ АД успешно премина одит за подновяване на сертификацията за управление на качеството, съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015
Секция: БЪЛГАРИЯ
01 Април 2018 11:13
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ“ АД успешно премина одит за подновяване на сертификацията за управление на качеството, съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015

/КРОСС/Експертите на сертифициращия орган „ТЮФ Рейнланд - България" потвърдиха, че системата за управление на качеството, прилагана в Дружеството, изпълнява изискванията на новата версия на стандарта.

От 12 до 16 март 2018 г. в „ЧЕЗ Електро България" АД бе проведен одит за подновяване на сертификацията на системата за управление на качеството по новата версия на стандарт БДС EN ISO 9001:2015.
Одиторите от международната сертифицираща организация „ТЮФ Рейнланд - България" ЕООД осъществиха проверка за съответствието на процесите в практическата дейност на звената в „ЧЕЗ Електро България" АД с изискванията на новата версия на стандарта и регламентите в документацията на системата за управление на качеството предвид актуалните особености на процесите в Дружеството и условията на приложимите законови и регулаторни изисквания.

По време на проверката не бяха установени несъответствия с изискванията на стандарта БДС EN ISO 9001:2015. Заключението на одиторите е, че Дружеството е внедрило и прилага ефикасна система за управление на качеството за постигане на своята политика и цели. Екипът за одит потвърждава, че системата за управление на „ЧЕЗ Електро България" АД изпълнява изискванията на стандарта, адекватно се прилага и поддържа.

Директното влияние на професионализма и отговорността на служителите при осъществяване на преструктурирането на бизнеса на Дружеството през ноември 2017 г. аргументира положителните резултати от извършения одит и утвърждава „ЧЕЗ Електро България" АД като компания, която в своята дейност се придържа към най-високите стандарти в областта на обслужване на клиенти.

Прилагането на изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 гарантира непрекъснато повишаване на ефективността на бизнес процесите и по-качествено обслужване на клиентите на Дружеството, отговарящо на нарастващите им специфични изисквания в условията на динамично развиващи се пазар и технологии.

„ЧЕЗ Електро България" АД получи през март 2012 г. сертификат за внедрена и прилагана Система за управление на качеството в съответствие с международния стандарт ISO 9001:2008. Стандартът гарантира, че всички структури и служители на сертифицираната компания прилагат единни и стриктни механизми за управление на качеството, за контрол и измерване на ефективността на бизнес процесите, адекватно поддържат и обезпечават инфраструктурата и работят за повишаване на удовлетвореността на клиентите и партньорите на дружеството.

Европейският стандарт EN ISO 9001:2015 има статут на български стандарт от 25.09.2015 г. като БДС EN ISO 9001:2015. Българският стандарт заменя и отменя БДС EN ISO 9001:2008.