/КРОСС/ Инициативата цели да подобри обслужването, като увеличи местата за предоставяне на услуги.
ЧЕЗ организира поредица от мобилни приемни за битови и бизнес клиенти в Западна България. Приемните се осъществяват със съдействието на партньорската организация „Изипей“. Инициативата има за цел да подобри обслужването на потребителите в по-малките населени места.
В мобилните приемни клиентите на ЧЕЗ ще могат да правят справки, да получават информация и да задават въпроси, касаещи дейността на „ЧЕЗ Електро България“ АД и „ЧЕЗ Разпределение България“ АД. Потребителите ще имат възможност да се възползват от всички безплатни услуги на компаниите, сред които са актуализацията на данни, заявяване на електронна фактура, сключване на споразумение за дистанционно обслужване и други.
Първата приемна ще се проведе на 31 май в град Летница, на 5 юни приемната ще бъде в град Кнежа, а на 3 юли в гр. Ябланица. Повече информация клиентите могат да получат на телефон 0700 10 010 или на имейли: klienti@cez-rp.bg по въпроси, касаещи дейността на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД и info@cezelectro.bg, по въпроси, касаещи дейността на „ЧЕЗ Електро България“ АД.