/КРОСС/ София отново е сред домакините на пътуващото експо на Huawei. Водещият световен доставчик на ИКТ технологии за поредна година представя най-новите си разработки на Huawei Roadshow 2018, което гостува у нас от 14 до 16 май.
В София експо камионът ще отвори врати на три локации. На 14 май е на Megapark/The Mall на „Цариградско шосе“. На 15 май е пред Antim Tower в кв. Захарна фабрика, а на 16 – в столичния Бизнес парк, на Arena parking.
Сред акцентите в тазгодишното „турне“ на технологичния гигант са 5G иновациите, включващи вече демонстрираната облачна технология за мобилни мрежи CloudAir, технологията на Huawei за разделяне на ъплинк и даунлинк трансмисии, и мн. др. Всички тези нововъведения, вече успешно тествани, ще ускорят трансформирането на мрежите във виртуализирани и облачно-базирани структури, ключово за по-бързата и сложна мрежа от пето поколение (5G).
Huawei ще представи визията си за по-добра свързаност: за B2B, IT и облачните услуги, както и за индустрията на теснолентовия „интернет на нещата“, движена от цифровото развитие на бизнес средата, „умните градове“ и дигитализацията на всекидневието.
Посетителите на шоуто ще се запознаят и с идеите на компанията мрежовите доставчици от традиционни мрежови операции да се преориентират към операции, фокусирани върху потребителя.
Според Huawei бизнесът ще се разраства по-бързо и устойчиво с B2C подход (бизнес – потребител) B2H подход (бизнес – хора), и видео услуги.
Компанията декларира стремеж да реализира максимално облачния изчислителен потенциал на SDN (Network/Software Defined Network), Big Data и Интернет на нещата в името на отворени, гъвкави, устойчиви и сигурни информационни и комуникационни технологии. Такава интернет екосистема създава условия за всеобщо развитие – както на публичните институции, така и на финансовите услуги, енергетиката, транспорта, строителството, образованието, заявяват от Huawei.
До момента 197 от общо 500-те най-големи компании в света, включени в класацията Fortune Globe 500, са избрали Huawei за свой партньор в дигиталната си трансформация. Сред тях са и почти половината от компаниите в топ 100 на престижния списък.
Oсвен България, тази година роудшоуто на Huawei ще мине през още 16 държави от Централна и Източна Европа, както и през скандинавските страни.