Два скъсани кабела оставиха без ток 3000 клиенти на ЧЕЗ Разпределение
Секция: БЪЛГАРИЯ
23 Май 2018 13:04
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Два скъсани кабела оставиха без ток 3000 клиенти на ЧЕЗ Разпределение

/КРОСС/ Несъобразени изкопни дейности причиниха аварии в централните градски части на София и Враца

Рано сутринта на 23 май несъобразени изкопни работи станаха причина за прекъсване на електрозахранването в централните градски части на София и Враца. В 08:24 часа при изкопни работи бе скъсан кабел 10 киловолта, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България" АД, в резултат на което в продължение на 45 минути без електрозахранване останаха около 800 клиенти в идеалния център на град София по улиците „Георги С. Раковски", „11-ти август", „Врабча", „Аксаков".

В 09:55 часа също вследствие на аварийни изкопни работи бе скъсан кабел средно напрежение във Враца, в резултат на което без електрозахранване в продължение на 25 минути бяха 2582 клиенти на ЧЕЗ в централната част на града.

И при двата инцидента са съставени констативни протоколи за причинените щети.

„За пореден път сме свидетели как несъобразени изкопни дейности причиняват неудобства на нашите клиенти особено в такъв важен ден, когато се провеждат матурите за 7 и 12 клас. Не спираме да призоваваме строителните фирми да спазват процедурите и да съгласуват своевременно ремонтите", каза Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане" в „ЧЕЗ Разпределение България" АД.

Компанията призовава да се подава информация за стартиращи изкопни дейности поне две седмици предварително на телефон 0700 100 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.