Присъствието на международни хотелски вериги влияе положително на имиджа на България
Секция: БЪЛГАРИЯ
12 Юни 2018 16:14
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Присъствието на международни хотелски вериги влияе положително на имиджа на България

/КРОСС/ Националният борд по туризъм проведе 5-ата си годишна среща. В рамките на инициативата туристически сдружения, неправителствени организации, големи инвеститори в България, представители на законодателната, изпълнителната и местната власт обсъдиха съвременните тенденции и развитието на туристическата индустрия, възможностите за насърчаване на инвестициите в сектора,  развитието на културния туризъм в градска среда и други актуални теми. роведе в хотел

Участниците във форума се обединиха около мнението, че качеството на туристическата услуга постоянно се подобрява, повишава се добавената стойност към клиентите, а от там се наблюдава ръст на нощувките и приходите. Всичко това се отразява благоприятно върху дългосрочната рентабилност на сектора и спомага за увеличаването на притока от чужди капитали, тъй като все повече инвеститори се стремят да се възползват от подобряващото се представяне на хотелския пазар у нас.

Според Константин Бояджиев, управител на водещата инвестиционна компания Галакси Инвестмънт Груп и член на Управителния съвет на борда, присъствието на международни хотелски вериги от такъв ранг вдига качеството на обслужване в сектора, привлича платежоспособни клиенти и влияе положително на имиджа на България. „Нашата компания има дългогодишен опит в сътрудничеството със световни гиганти, сред които са новооткрития InterContinental Sofia, Hilton Sofia и Radisson Blu, както и ваканционният хотел Barceló Royal Beach в курортен комплекс Слънчев бряг. По думите му в последните няколко години голяма част от предприемачите се насочват към хотелиерския сегмент, като един от най-активните на пазара на недвижими имоти.

Събитието беше открито от министъра на туризма Николина Ангелкова в InterContinental Sofia.

Други:

Лидерите в туристическия бранш, финансови експерти, водещи инвеститори и медии споделиха своето виждане за развитието на туристическия отрасъл и неговото бъдеще.

седнаха на една маса, за да намерят заедно най-добрия път за развитие на сектора.

Конференция за проблемите и възможностите за развитие на българския туризъм се проведе днес с … и МТ