/КРОСС/ За седми пореден път авторитетният конкурс „Най-добра българска фирма на годината“ ще отличи най-успешните български компании.
Инициатор на проекта е Първа инвестиционна банка (Fibank), а мисията на конкурса е да фокусира общественото внимание върху примерите за устойчив бизнес у нас и да популяризира широко добрите бизнес идеи и практики. Надпреварата цели да стимулира развитието на българското предприемачество и да мотивира фирмите в тяхната конкурентноспособност и иновативнист.
Журито ще отличи компаниите, които показват стабилен растеж, възможности за справяне в конкурентна среда, потенциал за навлизане на нови пазари и прогресивни бизнес идеи. Задължително условие за участие е фирмите да имат български капитал, български мениджмънт и да представляват български бранд.
Членове на журито са водещи имена от бизнеса и медийните среди у нас: Чавдар Златев – Главен директор Корпоративно банкиране и член на УС на Fibank, социологът Кънчо Стойчев, председател на „Произведено в България – съюз на малкия и среден бизнес“, финансистът Емил Хърсев, Венелина Гочева – собственик и управител на Медийна група България, Лъчезар Богданов - управляващ партньор в „Индъстри уоч“, Йордан Матеев, икономически журналист и изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия – България и Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония.
Категориите, в които ще се състезават компаниите, са: „Микро и малка фирма“, „Средна и голяма фирма“ и „Най-успешна българка в бизнеса - награда за женско предприемачество“. Освен тях, както всяка година ще бъде присъдена и специална награда на публиката, която ще избере своя фаворит измежду включилите се в конкурса с пряко онлайн гласуване.
Фирмите, които желаят да участват в надпреварата, е необходимо да попълнят кратък електронен въпросник, който може да бъде намерен на сайта на конкурса - http://naidobrafirma.bg/Questionnaire/. Заявки за участие ще се приемат до 7 октомври.