/КРОСС/ От днес, 27 юни до 5 юли потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Общо 105 марки в 35 категории продължават във финалния кръг на конкурса. По 3 бранда във всяка категория се борят за титлата ЛЮБИМА МАРКА. До момента в десетото, юбилейно издание на конкурса са взели участие близо 30 000 потребители.
Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. Потребителите номинират или гласуват в поне половината от категориите, след което потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат!
Подбрани са 35 категории, а именно:
1. ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ.
2. БУТИЛИРАНИ ВОДИ.
3. КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ.
4. ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ.
5. ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ.
6. МЕСНИ ПРОДУКТИ.
7. МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ.
8. МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ.
9. БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ.
10. КОЗМЕТИКА.
11. БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА.
12. ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА.
13. БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА.
14. БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ.
15. АВТОМОБИЛИ.
16. БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА.
17. ЗАВЕДЕНИЯ.
18. УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ.
19. РАДИО.
20. ТЕЛЕВИЗИЯ.
21. ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ.
22. БЪЛГАРСКА МАРКА.
23. БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ.
24. ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ.
25. ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ И ДОБАВКИ.
26. БАНКИ.
27. ФИНТЕХ КОМПАНИИ.
28. ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ.
29. ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ – МОЛ.
30. ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ.
31. ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ.
32. ИТ И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ.
33. ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ.
34. ИНОВАТИВНИ МАРКИ.
35. ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ.
Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове.
По повод 10 години класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” организаторите подготвят книга „Мисия: Любима Марка”. В нея ще бъдат събрани историите на успеха на онези марки, които печелят любовта и сърцата на потребителите, историите на успешните брандове.
За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга. Инициативата се реализира за десета поредна година и е единствената класация, основана само върху мнението и нагласите на потребителите.
Церемонията по награждаването и връчването на сертификатите на марките – финалисти за 1-во, 2-ро и 3-то място в отделните категории ще се състои на 13 юли 2018 г.