Coca-Cola България представи енергийната напитка - Coca-Cola Energy
Секция: ИКОНОМИКА
06 Март 2020 14:39
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Coca-Cola България представи енергийната напитка - Coca-Cola Energy

/КРОСС/ Coca-Cola България представя своята нова енергийна напитка - Coca-Cola Energy. Компанията обяви решението да разшири портфолиото си от продукти, а Coca-Cola Energy е първата енергийна напитка в него.
От компанията обявиха, че през 2020 г. планират да разширят позиционирането на Coca-Cola Energy на допълнителни пазари с първоначален фокус върху Европа. Продуктът ще се появи в България през този март.
Със страхотен Coca-Cola вкус и усещане, които хората вече познават и обичат, Coca-Cola Energy съдържа кофеин от естествени източници, екстракти от гуарана и витамин B. В напитката няма таурин. Продуктът ще се предлага в опаковки от 250 мл.
„Coca-Cola Energy включва съставки, придобити от естествени източници и познатият и освежаващ вкус на Coca-Cola", казва Светлана Димитрова, Senior Brand Manager, газирани напитки. „По време на разработването на рецептата запазихме тези две качества в основата на напитката и сме горди, че я предлагаме под марката Coca-Cola. С удоволствие каним хората да опитат тази нова и различна енергийна напитка, която е предназначена да допълни бързото и често доста натоварено ежедневие."
Coca-Cola Energy ще се появи с впечатляваща нова визуална идентичност. Лоунча на напитката ще бъде придружен и от маркетинг кампания, която скоро ще бъде представена в България.
Създадена като напитка за млади хора (18-35 г.), Coca-Cola Energy ще бъде рекламирана в съответствие с отговорните маркетингови указания на Coca-Cola Company. Според насоките на UNESDA кампанията няма да включва семплинг активации в близост до начални и средни училища и смесването на напитката с алкохол няма да бъде насърчавано.

Развиващо се портфолио от марки:
Като компания за напитки, Coca-Cola развива своето продуктово портфолио, за да осигури на потребителите по-богат избор от продуктите, които познават и обичат. Последните допълнения към портфолиото на Coca-Cola в България включват Adez и още много други, част от портфолио Хидратация.

За Кока-Кола България:
Кока-Кола България е дъщерното дружество на Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company (NYSE:KO). Компанията Кока-Кола предлага разнообразно портфолио от напитки и притежава над 500 марки в повече от 200 страни по света. В допълнение на едноименните Coca-Cola марки, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ни включва и някои от най-ценените марки в света, като напитки от соя, студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, кокосова вода и много други. Ние непрестанно развиваме и трансформираме своето портфолио, от намаляването на захарта в нашите напитки, до въвеждането на нови и иновативни предложения.
Също така, дългосрочно работим за редуцирането на отпечатъка си върху околната среда, възстановявайки водните ресурси и насърчавайки рециклирането. Заедно с нашите партньори бутилировачи сме осигурили работа на над 700 000 човека по цял свят. Даваме възможности за ползотворна кариера на нашите служители и създаваме стойност за икономиката навсякъде, където работим. Научете повече за нас в България на www.coca-cola.bg или посетете нашето глобално онлайн списание на www.coca-colacompany.com