/КРОСС/ Най-дългогодишният конкурс за постижения е областта на комуникациите - "PR Приз 2021", за 21-и път ще отличи най-добрите кампании на фирми, медии и публичен сектор, но за първи път това ще са проекти, осъществени в условията на здравна и икономическа криза, която промени индустриите, включително комуникационната.
Предизвикателствата да комуникираш промените и кризите, през които преминават бизнесите и да управляваш очакванията на заинтересованите страни ще получат свето публично признание чрез категорията „Комуникация на промените". В тази категория могат да кандидатстват проекти, свързани с предоставянето на нови продукти и услуги, промяна на производство, съвместни проекти, дарения и т.н., резултат от принудителните трансформации, през които преминават бизнеса и обществото.
"През изминалата година ние доказахме, че професията на PR-a е сред най-динамично развиващите се и колегите, които я упражняват, не само са способни да управляват промените, а ги приемат като възможност да разширят и предизвикат собствените си знания и умения. Нещо повече, ние затвърдихме мястото на професията като стратегическа за развитието на бизнеса и на обществото и това стана благодарение на усилията на целия бранш.", коментира Илияна Захариева, председател на БДВО.
„Това нямаше да е възможно, ако в продължение на 25 години не бяхме развивали професията ни заедно. Особено горди сме, че именно Българското дружество за връзки с обществеността е първата професионална PR организация, която 25 години обединява специалистите в комуникационната индустрия и ни провокира да задаваме все по-високи изисквания към собствените си практики. Резултатът е видим - сплотена професионална общност, търсена като партньор именно в процесите на трансформация", допълни Захариева.
Освен за очакваната категория, свързана с промените, заявки могат да бъдат подавани и за „Комуникации на екопроекти" и „Най-добро използване на социалните мрежи", а категорията за кампании с инфлуенсъри вече обединява всички елементи на „Инфлуенсър маркетинг".
Традиционно PR Приз ще отличи и най-добрите кампании в категориите "Корпоративна комуникационна кампания", „Кампания за устойчиво развитие", „Комуникационен проект в неправителствения сектор", „Комуникационен проект в публичния сектор", „Проект за вътрешни комуникации", „Комуникационен проект за продукт или услуга", „Специално събитие", „Комуникационен проект на медия", „Кризисни комуникации", „Комуникационна кампания за работодателска марка". И тази година в конкурса ще бъдат отличени „Комуникационна агенция" и „Вътрешен комуникационен отдел" на годината. Предстои да бъдат обявени и критериите за наградата на Комисията по професионална етика.
Конкурсните категории ще бъдат журирани от водещи комуникационни специалисти с различни профили. В седмицата преди официалната церемония ще се проведат откритите представяния, на които кандидатите за престижните призове ще защитават публично проектите си. Церемонията по награждаването ще се проведе в началото на месец юни 2021 г.
Заявките за участие могат да се подават на интернет страницата на БДВО.