Четири компании за пазарни проучвания потвърдиха позицията на Xiaomi като световен № 2
Секция: Технологии
30 Юли 2021 13:05
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Четири компании за пазарни проучвания потвърдиха позицията на Xiaomi като световен № 2

/КРОСС/ Четири световни компании за пазарни проучвания, в това число IDC, Canalys, Strategy Analytics и Counterpoint посочват в докладите си, че Xiaomi изпреварва Apple в глобалните доставки на смартфони през второто тримесечие на 2021 г. и така за пръв път достигна позиции като световен №2!

Според доклада на IDC, Xiaomi постигна рекорден обем през това тримесечие и годишен ръст от 86,6%.

Според Canalys: Xiaomi заема второ място за първи път в историята с 52,8 милиона продадени смартфона при 83% ръст.

Докладът посочва още, че Xiaomi трансформира своя бизнес модел от ролята на претендент към ролята на действащ, залагайки на инициативи като консолидация на партньорски канали и по-внимателно управление на отворения пазар. Коментира се и това, че новата цел на Xiaomi е да измести Samsung, за да стане най-големият доставчик в света.

Според Strategy Analytics: Xiaomi скочи за пръв път в списъка с топ 2. През второто тримесечие на 2021 г. компанията достави 52,8 милиона единици смартфони по целия свят и зае 16,8% пазарен дял. Сред всички топ 5 доставчици Xiaomi регистрира най-високия годишен темп на растеж (+85,3% на годишна база).

Според Counterpoint: Xiaomi достига продажби от 50 милиона смартфона, превръщайки се за първи път във втората по големина марка смартфони в света.

След пускането на първата флагшип серия Mi 10, Xiaomi непрекъснато предлага иновации в различни области, като снимки, дисплей, зареждане, интелигентно производство и др. Xiaomi инвестира за стъпването на премиум пазара, представяйки на потребителите водещи иновативни технологии и задавайки посоката на развитие на индустрията.

Xiaomi продължава да укрепва основните си възможности и ще затвърди мястото си като втората по големина марка смартфони.