Какво да правим, за да одобрят заема ни в банката?
Секция: ЛЮБОПИТНО
07 Декември 2021 19:37
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Какво да правим, за да одобрят заема ни в банката?

За да имате реална възможност да получите банков заем, не е достатъчно като потенциален кредитополучател да изберете подходяща кредитна програма и надеждна банкова институция. Всички банкови служители са инструктирани как да се справят с клиентите. Това включва както поведението, така и външния вид на кредитополучателя.

И така, как трябва да се държи кредитополучателят в банка, за да получи кредит? За да получи одобрение за заем, потенциалният кредитополучател трябва да осъзнае факта, че няма дреболии по този въпрос. Кредитополучателят трябва да има подходяща вътрешна психологическа нагласа, която да го придружава през целия процес на регистриране на кредитна сделка.

Човек трябва ясно да разбере защо е дошъл в банката и какво точно възнамерява да получи. Така че преди да отидете във финансова институция за заем, трябва да се настроите на тази „вълна". В допълнение към правилната психологическа подготовка, съществуват редица основни критерии, по които банката "преценява" своите потенциални клиенти. За да има сто процента възможност да получи кредит, бъдещият кредитополучател ще трябва да работи усилено върху себе си. В края на краищата първото впечатление на банковия служител за неговия клиент може да изиграе важна роля при одобрение на заема на кредитополучателя.

Основните фактори на поведението на кредитополучателя, които допринасят за получаването на заем

1. Външният вид и спретнатостта на потенциалния кредитополучател трябва да са в най -добрия си вид. Идеален вариант би бил бизнес или официален костюм с папка с документи или куфарче в ръка. Чисти полирани обувки, лек парфюм, изгладен костюм - всичко това ще подчертае изпипаността и подготвеността на клиента според случая.

2. Когато отивате на среща с банков служител, винаги трябва да сте спокойни и уравновесени. В противен случай, ако служителят забележи дори нотка на нервност, това ще се счита за факт, че кредитополучателят явно крие нещо от банката. Следователно, трябва да се държите спокойно, като същевременно не спускате очи към пода, отговаряйки ясно на всички въпроси на служителя ясно и по същество.

3. Преди да посети банката, кредитополучателят трябва ясно да разбере за каква конкретна сума ще кандидатства, като същевременно оцени предварително всичките си финансови възможности. Следователно рационалността и балансираното вземане на решения имат свои собствени прерогативи за бъдещия кредитополучател. В противен случай, когато клиент дойде в банката и започне да се колебае относно избраната сума или кредитна линия, банковите служители могат да тълкуват тази несигурност като финансова несъстоятелност и безотговорност на кредитополучателя.


Източник: pss.bg