Porsche разшири тройно онлайн продажбите си на автомобили
Секция: Автомобили
07 Февруари 2022 10:48
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Porsche разшири тройно онлайн продажбите си на автомобили

/КРОСС/ Има още едно важно събитие в електронната търговия за Porsche: броят на пазарите, предлагащи онлайн търсене на неговите превозни средства, наскоро достигна 100 по целия свят и в 26 от тях колите могат да бъдат поръчани и онлайн. В Канада търсенето на автомобили на Porsche дори беше въведено като изключителна маркетингова платформа за новите серийни автомобили.

Като цяло 94% от дилърите на марката по света вече представят своите нови и употребявани автомобили на дигиталния пазар, като се предлагат общо 16 300 превозни средства. В същото време търсенето от страна на клиентите се увеличава. През последната година около 5800 автомобила на Porsche бяха продадени от склад чрез онлайн канала и това е над трикратно увеличение спрямо предходната година с 1700 бройки продадени онлайн. Около 110 000 потенциални клиенти бяха в платформата по целия свят, като тази цифра се увеличи с 61 процента през 2020 г. Около 1,1 милиона потребители използват преработеното търсене на превозни средства Porsche всеки месец.

В Европа онлайн продажбите на превозни средства са налични на всички основни пазари от 2021 г. Стратегическите съображения също играят роля при решението за стартиране на нови пазари. Норвегия е един от силно развиващите се пазари в Европа, особено след представянето на напълно електрическия Taycan. Там пазарът стартира миналата година и оттогава осигурява прозрачност за превозните средства, налични на местно ниво.

„Продължаваме да развиваме нашите онлайн продажби на автомобили с ясен фокус върху клиентите“ - казва Жаклин Смит-Дубендорфер, вицепрезидент Smart Mobility & Digital Sales - „Нашите клиенти могат да ни дадат обратна връзка директно на дигиталния пазар. Освен това получаваме по-широка картина на предпочитанията. В рамките на три месеца събрахме повече от 4000 мнения на клиенти и систематично ги използваме за по-нататъшно подобряване на нашите услуги."

Ангажиментът към електронната търговия е част от стратегията на компанията, според която клиентите трябва да могат да се движат безпроблемно между дигиталния пазар и физическите сайтове за търговия на дребно.

„Нашата цел е да направим продуктите на Porsche удобно достъпни по всяко време и навсякъде. Както в представителството, така и онлайн. Ние поддържаме допълнителни мрежови системи и процеси, за да гарантираме първокласно изживяване“ - казва Смит-Дубендорфер.

Porsche стартира онлайн продажбите на автомобили в Германия през 2019 г. и оттогава непрекъснато ги разширява. В Китай и САЩ местните екипи наскоро започнаха да работят върху онлайн платформата. Те могат да уловят специфичните за пазара изисквания на клиентите още по-пряко и да внедряват подходящи решения възможно най-бързо.