Расте броят на клиентите на НАП Монтана
Секция: БЪЛГАРИЯ
07 Март 2022 14:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Расте броят на клиентите на НАП Монтана

/КРОСС/ Малко над 3200 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през втория месец на годината, което е с 80% повече в сравнение със същия период на миналата година. 5 мин. е било средното време за изчакване на клиент през февруари, а 8 мин. – за неговото обслужване.    

920 са посетили приходната администрация заради въпроси, свързани със здравния статус, което е с 94 на сто повече спрямо същия месец на м. г., а 860 – по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, което е с 64% повече. За 435 клиенти причината е била плащане с карта на задължения през ПОС терминал, за 285 – уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения», за 155 – нужда от издаване на документ, а за 45 – необходимост от регистрация и промени в регистрацията. 270 са посетили офиса, за да получат ПИК /персонален идентификационен код/, 80 – за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, също толкова – за да получат информация, а 25 – формуляри. 20 от клиентите през февруари са били в неравностойно положение.

Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.