Motorola – най-бързо растящият доставчик на смартфони през 2021 г.
Секция: Технологии
30 Май 2022 12:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Motorola – най-бързо растящият доставчик на смартфони през 2021 г.

/КРОСС/ През изминалата седмица Motorola обяви приходите си за цялата фискална година, както и за последното тримесечие на 2021 г. и вероятно няма да изненадаме никого, ако споделим, че периодът бе белязан от нови рекорди и множество постижения за мобилния бизнес на компанията.

Сред заложените цели за изминалата година е заложено увеличение на приходите в световен мащаб с 1 млрд. долара. Впечатляващото е че тази цел е надмината, като те отбелязват 40% ръст, достигайки най-високи нива на рентабилност за последните 10 години.

От компанията споделят и че са осъществени рекорден брой доставки, в комбинация със изпреварващ пазара ръст на премиите през всички тримесечия. Това позволява на Motorola да се превърне в най-бързо растящия глобален доставчик на смартфони през 2021г.

Ръст в цял свят

Придобитата през 2015 г. от Lenovo компания отбелязва ръст във всички географски региони. В Северна Америка за първи път в историята Motorola достига третата позиция, реализирайки двуцифрен пазарен дял, едновременно защитавайки второто си място в регион „Латинска Америка“. В Европа и Индия е регистриран свръхрастеж с двуцифрен ръст спрямо пазара.

Според президента на компанията, Серхио Буниак, през изминалата година Motorola е засилила присъствието си в премиум сегмента, лансирайки най-невероятното си Edge устройство до момента – Motorola Edge 30. В допълнение, увеличението на Motorola Edge активациите нараства с 585% на годишна база, което, според Буниак, показва, че стратегията за разширяване на обхвата на премиум сегмента работи успешно.

Реално погледнато, всички географски региони затварят осем поредни тримесечия с висока рентабилност и рекордни резултати. Компанията планира да продължи да използва One Lenovo, за да затвърди позицията си в B2B сектора, като същевременно инвестира в иновации и разработва още уникални потребителски преживявания.