Благотворителната кампания "Оборище дарява" набра първите 2500 лева и SiteGround ще удвои сумата
Секция: БЪЛГАРИЯ
14 Юни 2023 10:55
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Благотворителната кампания "Оборище дарява" набра първите 2500 лева и SiteGround ще удвои сумата

/КРОСС/ В началото на юни по повод Деня на детето – фондация „За Нашите Деца“ стартира благотворителната кампания „Оборище дарява“. Тя цели да набере средства в подкрепа на ранното детско развитие и обединява социално отговорни локации в района на Докторски паметник – заведения, магазини или галерии – които даряват част от своята печалба за месеца в подкрепа на каузата.

Инициативата се радва на голям успех и по-малко от две седмици след старта ѝ, събраните средства вече достигнаха 2500 лева. Българската IT компания SiteGround се включва в подкрепата за каузата като ще удвои тази сума и направи дарение в размер на 5000 лева. 

Кампанията стартира с 28 локации, като продължават да се включват и нови участници, вдъхновени от случващото се, и към момента те са вече 31. Всеки от тях е подбрала различен продукт, от който отчислява за каузата. Възможностите са най-различни – храна, напитки, козметични продукти, продукти за деца и бебета, арт материали и дори специално създаден  вкус сладолед. Посещаването на обект от кампанията е идеалният начин за съчетаване на полезното с приятното – всеки клиент може да подкрепи усилията на фондацията да осигури шанс за развитие и щастливо детство на децата в ранна възраст, като закупи някой от избраните артикули или направи дарение през сайта на кампанията.

„Оборище дарява“ е кампания на фондация „За Нашите Деца“, българска неправителствена организация, която през последните 30 години е подкрепила над 20 000 деца и семейства. Обединява специалисти в ранното детско развитие – социални работници, кинезитерапевти, логопеди, психолози, рехабилитатори, специални педагози и други професионалисти, посветени на целта да подкрепят децата в България в първите и най-важни години от живота им. Вдъхновяващата визия на кампанията е дело на Нанда Ментешева – художник-пътешественик.

SiteGround е българска продуктова компания лидер на международния технологичен пазар със сървърни центрове в Европа, Азия и Америка и над 2.8 милиона домейна на клиенти в световен мащаб.