/КРОСС/ В началото на юни – по повод Деня на детето – фондация „За Нашите Деца“ стартира благотворителната кампания „Оборище дарява“. Тя цели да набере средства в подкрепа на ранното детско развитие и обединява социално отговорни локации в района на Докторски паметник – заведения, магазини или галерии – които даряват част от своята печалба за месеца в подкрепа на каузата.
Инициативата се радва на голям успех и по-малко от две седмици след старта ѝ, събраните средства вече достигнаха 2500 лева. Българската IT компания SiteGround се включва в подкрепата за каузата като ще удвои тази сума и направи дарение в размер на 5000 лева.
Кампанията стартира с 28 локации, като продължават да се включват и нови участници, вдъхновени от случващото се, и към момента те са вече 31. Всеки от тях е подбрала различен продукт, от който отчислява за каузата. Възможностите са най-различни – храна, напитки, козметични продукти, продукти за деца и бебета, арт материали и дори специално създаден вкус сладолед. Посещаването на обект от кампанията е идеалният начин за съчетаване на полезното с приятното – всеки клиент може да подкрепи усилията на фондацията да осигури шанс за развитие и щастливо детство на децата в ранна възраст, като закупи някой от избраните артикули или направи дарение през сайта на кампанията.
„Оборище дарява“ е кампания на фондация „За Нашите Деца“, българска неправителствена организация, която през последните 30 години е подкрепила над 20 000 деца и семейства. Обединява специалисти в ранното детско развитие – социални работници, кинезитерапевти, логопеди, психолози, рехабилитатори, специални педагози и други професионалисти, посветени на целта да подкрепят децата в България в първите и най-важни години от живота им. Вдъхновяващата визия на кампанията е дело на Нанда Ментешева – художник-пътешественик.
SiteGround е българска продуктова компания лидер на международния технологичен пазар със сървърни центрове в Европа, Азия и Америка и над 2.8 милиона домейна на клиенти в световен мащаб.