Клиентите на дигиталните услуги на ЕНЕРГО-ПРО стабилно се увеличават
Секция: БЪЛГАРИЯ
23 Юни 2023 15:19
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Клиентите на дигиталните услуги на ЕНЕРГО-ПРО стабилно се увеличават

/КРОСС/ Услугата онлайн плащане на сметки за електроенергия чрез виртуалния ПОС терминал на ЕНЕРГО-ПРО вече се утвърди като предпочитано средство за разплащане на клиентите. За последните две години ползващите услугата са се увеличили почти двойно, като към днешна дата транзакциите на адрес https://vp.energo-pro.bg/ са близо 25 хиляди месечно. Достъпността на Виртуалния ПОС терминал от всяко електронно устройство с интернет свързаност като компютър, лаптоп, таблет, телефон, позволява онлайн плащането на сметките за електроенергия да се извършва удобно и за секунди. Разплащането с карта през интернет е все по-често търсено от клиентите улеснение, като така отпада необходимостта от физическо посещение в офис или партньор на компанията.

Данните на компанията показват, че с над 52% е нараснал броят на битовите потребители за година и половина, пожелали да получават фактура по електронен път от енергийната компания. С цел запазване на сигурността на клиентите е важно те да следят тези документи да пристигат от официалните електронни адреси с интернет домейни на ЕНЕРГО-ПРО.

Кампанията за актуализация на клиентски данни на ЕНЕРГО-ПРО, която е активна на интернет страницата на компанията, е отчела от началото на годината 8200 нови попълнения на имейли/телефони за контакт на клиенти в системата. 1470 средно месечно е броят на заявките за актуализация през електронния портал https://update.energo-pro.bg/. Коректните данни за връзка с клиентите повишава ефективността и качеството на комуникация с тях относно предоставяната услуга.

На своите интернет страници компанията предоставя удобна възможност чрез лесно достъпни бутони за достъп до дигитализирана справочна информация за клиентите - проверка и плащане на сметка, графици за плащане и отчитане, планирани прекъсвания на електрозахранването във връзка с дейности по профилактика, ремонти и модернизация на мрежата. Те са достъпни от началните страници на дружествата и се актуализират на ежедневна база. Отново там се намира линк и към специално разработеният за битовите клиенти портал https://portal.energo-pro-sales.bg/ с информация за потреблението на електроенергия за три години назад.

Дигиталните канали с информация и услуги за клиентите са събрани на едно място във Виртуалния център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, достъпен през бутона MyENERGO-PRO на началната страница https://www.energo-pro.bg/bg.