LG ще предостави своята платформа за автомобилно съдържание на Hyundai Motor Group и тяхната луксозна марка Genesis
Секция: Технологии
08 Ноември 2023 17:11
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
LG ще предостави своята платформа за автомобилно съдържание на Hyundai Motor Group и тяхната луксозна марка Genesis Компанията обединява сили с Hyundai Motor Group и YouTube, за да предостави по-забавни информационно-развлекателни преживявания с новите модели Genesis

/КРОСС/ LG Electronics (LG) обяви, че ще приложи своята информационно-развлекателна система за автомобили с webOS за Automotive, платформата за автомобилно съдържание на компанията, в новите модели Genesis на Hyundai Motor Group (Hyundai Motor Company, Kia corporation, Genesis). На 31 октомври, LG бе домакин на Hyundai Motor Group (Hyundai) и YouTube на церемония в Лос Анджелис, САЩ, за да отпразнуват представянето на webOS за Automotive на Genesis - луксозната марка на Hyundai, както и да обсъдят партньорството си за подобряване на забавленията в автомобилите.

Genesis, новите модели на Hyundai, са оборудвани с информационно-развлекателна система, която използва изцяло възможностите на webOS за Automotive. Пътниците на предните и задните седалки вече ще могат удобно да гледат съдържание с висока разделителна способност - така, както досега са му се наслаждавали на своя смарт телефон или телевизор, като в същото време спазват всички регулации за безопасно шофиране. Дисплеите на инфоразвлекателната система могат да излъчват съдържание с поглъщащото качество на звука, разработено от Genesis.

Това сътрудничество е забележително, тъй като с него LG за първи път представя своята платформа за автомобилно съдържание. LG създава webOS за Automotive, за да разшири уникалните изживявания и услуги, които предлага на клиентите си на пътя. Използвайки доказаната популярност и удобство на webOS, която е достигнала кумулативни продажби от 200 милиона на пазара на смарт телевизорите, компанията разработва нова версия за автомобили, така че шофьорите и пътниците да могат да се наслаждават на широк набор от over-the-top (OTT) услуги, включително YouTube, в подобрена салонна обстановка.

LG, Hyundai и YouTube работят в тясно сътрудничество, за да внедрят телевизионното приложение на YouTube в WebOS за Automotive, осигурявайки оптимизирано изживяване при гледане в колата. Освен това приложението на YouTube използва новоразработените сензорни решения на WebOS за Automotive.

Винаги на първите места в иновативните решения за пазара на информационно-развлекателните системи, LG непрекъснато подобрява преживяванията на шофьорите и пътниците, като използва обширните технологии и познания в областта на телевизорите и домакинските уреди, натрупани в продължение на десетилетия.

С webOS за Automotive клиентите могат удобно да се наслаждават на разнообразното съдържание, налично на телевизорите в дома им, вече и от своя автомобил. Платформата осигурява едно различно изживяване в областта на придвижването с автомобили, което внася повече стойност в живота на пътя, като разширява зоната, в която протича ежедневието ни, и до колата.

„Благодарение на технологичното развитие, базирано на SDV, хората вече могат да се наслаждават удобно на разнообразно видеосъдържание в автомобилите си", споделя Куон Хе-юнг, вицепрезидент на Infotainment Development Center в Hyundai Motor Group. „Ще продължим да разширяваме сътрудничеството си с най-големите международни компании за съдържание, за да предоставим на клиентите си по-разнообразни и ценни изживявания в автомобила."

„YouTube предлага широка гама и дълбочина на аудио- и видеосъдържание, оптимизирано за забавление в автомобила. Горди сме, че сме част от това сътрудничество, което издига развлеченията в автомобила на следващото ниво." - споделя Тони Арчибонг, управляващ директор на Global Product Partnerships в YouTube.

„LG продължава да се ангажира с представянето на най-модерните решения за автомобили, включително webOS за Automotive, тъй като се стремим да повишим потребителското изживяване на водачите и пътниците, като същевременно отговаряме на разнообразните изисквания на производителите на автомобили", заяви Еун Сеок-хюн, президент на LG Vehicle component Solutions Company.

Благодарение на богатото разбиране на клиентите и пространствата в техните домове, през септември LG проведе пресконференция на IAA Mobility 2023 в Мюнхен, Германия, на която главният изпълнителен директор на LG, Уилям Чо, сподели гледната точка на компанията и представи визията ѝ за бъдещата индустрия за мобилност под мотото "Taking Life's Good on the Road".