/КРОСС/ От днес най-голямата търговска верига Kaufland България се включва в кампанията на Министерството на икономиката и индустрията - „Достъпно за вас" с над 70 артикула в магазинната си мрежа. Подбраните продукти са на трайно ниска цена в магазините на веригата и обхващат седем продуктови групи от малката потребителска кошница - от хляб и захарни храни, варива, животински и растителни мазнини, месо и месни продукти, мляко и млечни продукти, зеленчуци.
За повишаване на информираността на клиентите, всеки артикул, който е част от кампанията, е маркиран с единното лого на инициативата „Достъпно за вас".
„Участието ни в кампанията на Министерството на икономиката е в резултат на диалога, който проведохме в последните седмици с ведомството в полза на клиентите. Ние приветстваме свободния избор за участие в тази инициатива и фактът, че той не нарушава пазарните механизми и свободната конкуренция в ритейл сектора. Продуктите, които сме подбрали обхващат малката потребителска кошница, така че да подсигурят възможност за пазар на трайно ниски цени", това каза изп. директор на Kaufland България Иван Чернев.
Инициативата „Достъпно за вас" цели да осигури информираност на потребителите и достъпност до основни хранителни продукти от малката потребителска кошница, чрез предлагането им на възможно най-ниски цени, базирайки се на принципите на конкурентост. Тя се реализира под патронажа на Министерството на икономиката и индустрията.