Новото издание на Digital Scouts на Yettel учи децата на онлайн безопасност в социалните медии
Секция: Технологии
20 Ноември 2023 19:26
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Новото издание на Digital Scouts на Yettel учи децата  на онлайн безопасност в социалните медии От 20 до 27 ноември популярни инфлуенсъри се включват в кампанията с образователно съдържание в TikTok и Instagram

/КРОСС/ От 20 до 27 ноември дигиталното приключение за деца и младежи Digital Scouts идва с нови знания за онлайн безопасността, любими инфлуенсъри и страхотни награди. В продължение на една седмица шестото издание на образователната инициатива на Yettel, реализирана в партньорство с Национален център за безопасен интернет (SafeNet), ще ангажира децата с темата за опасностите онлайн с леснодостъпна и полезна информация и съвети. Кампанията ще бъде реализирана изцяло в социалните медии, където децата и младежите прекарват по-голямата част от свободното си време и където всъщност са най-уязвими от опасностите на дигиталната среда.

В шестото издание на Digital Scouts се включват любими на подрастващите лица, сред които Борислав Вълов (Ей Бо), Милен Колев, Борислава Тодорова и Мелина Хаманова. Чрез образователно съдържание по теми като: „Непознати онлайн", „Фалшиви новини", „Сигурност и защита в интернет" и „Онлайн тормоз" инфлуенсърите ще съветват последователите си как да се предпазват от най-често срещаните заплахи в интернет.

Едновременно с това ще отправят към тях и въпроси в TikTok и Instagram, за да проверят знанията им. Всички, които участват с коментари и дадат правилни отговори, ще имат възможност да спечелят чудесни награди, включително специална кутия Mystery Box със смарт джаджа от Yettel, информационни материали за безопасно поведение онлайн от SafeNet и специален мърч от инфлуенсърите.

Digital Scouts е дългосрочна социално отговорна инициатива на Yettel, която операторът реализира в изпълнение на една от целите в своята Стратегия за устойчиво развитие: всяка година да ангажира 40 000 деца с темите за онлайн безопасност.