Първата бира на България с ново позициониране на пазара
Секция: БЪЛГАРИЯ
07 Март 2024 12:21
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Първата бира на България с ново позициониране на пазара

/КРОСС/ Първата бира на България, Каменица, открива бирения сезон с изцяло ново позициониране на пазара. Една от обичаните български марки заема ключово място в сърцата на множество фенове години наред, асоциирайки се с теми като приятелство, футбол, рок музика. Препозиционирането всъщност стъпва на тези основни елементи, като ги надгражда и обединява.

Новата посока, в която марката ще се развива стратегически през следващите години, е в т. нар. територия СВЪРЗВАНЕ - свързване със семейството, с приятелите, с близките, с дома, с това, което ни кара да принадлежим. Това е основната идея, на която е посветена и творческата платформа, под която ще се разгърне комуникацията зад бранда през 2024 г. Тя е изцяло нова за марката и новаторска за бирената категория в България.

„Основната ни цел, с новата комуникация зад Каменица, е да отправим искрена покана към хората - да ни приемат в домовете и сърцата си, за да създадем атмосфера на споделяне. Вярваме, че Каменица е марката, която може да застане твърдо и истински зад тези ценности, защото те са част от нейното ДНК-а: традиции, семейство, автентичност, история, обич", коментира Кирил Иванов, Бранд мениджър „Каменица".

Комуникационната подкрепа зад марката ще се разгърне чрез изцяло нова и различна телевизионна реклама, както и масирана комуникация в дигиталните медии, билборд и радио реклама.

Новият телевизионен клип е сниман на четири различни локации в България, със специално подбран режисьорски екип начело с Драгомир Шолев, който е с дългогодишен и доказан опит в киното. Различната кинематография и документалното усещане във видеото е постигнато заради използването само на естествена светлина и реални хора, а не актьори. Историята е изградена на моменти от ежедневието, в които всеки един потребител може да се припознае, както и различни кадри на дома. В клипа се отличават и специално режисирани кадри за представяне на течността и продукта по нов начин. За тези ефекти от Каменица са работили с известен и доказан бирен стилист от Унгария. Песента, използвана в продукцията, е една от най-легендарните композиции в рок музиката, повлияла стотици музикални артисти след това.