Германска премиера за Maxus eDeliver 7
Секция: Автомобили
20 Март 2024 19:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Германска премиера за Maxus eDeliver 7

/КРОСС/ Maxomotive Deutschland GmbH, базирана в Кьолн, е официален вносител на автомобили от китайската марка Saic Maxus за германския пазар. Сега новият Maxus eDeliver 7 празнува своята премиера - средно големият ван ще бъде представен на широката публика в Германия за първи път на индустриалната среща „Flotte" в Дюселдорф (20 и 21 март 2024 г.).

Лекото търговско превозно средство съчетава голям товарен обем и висок полезен товар с локално електрическо задвижване без емисии - и по този начин декарбонизира транспорта и трафика за доставки. С eDeliver 7, наличен на цени, започващи от 45 990 евро (препоръчителна цена плюс 19 процента ДДС), китайската марка Maxus затваря разликата между малкия eDeliver 3 и големия eDeliver 9.

Клиентите могат да избират между две дължини - дългата почти пет метра L1 версия предлага товарен обем от 5,9 кубически метра, но това се увеличава до 6,7 кубически метра във версията L2 с дължина 5,36 метра. С междуосие от почти 3,37 метра се създава товарна площ с дължина 2,91 метра.

Вратите отзад, които се отварят под ъгъл от 180 градуса, и голяма плъзгаща се врата от страната на пътника улесняват товаренето. Допълнителна плъзгаща се врата от лявата страна се предлага като опция (доплащане 800 евро нето). В зависимост от размера и капацитета на батерията, полезният товар е до 1125 килограма, а максималното натоварване на теглено ремарке е 1500 килограма. Преграда с вграден прозорец разделя товарното пространство от триместната единична кабина.

Задвижването се осигурява от електрически мотор с мощност 150 кВт/204 к.с., който изпраща 330 Нм въртящ момент към предните колела още от самото начало. Електрическият мотор е комбиниран с 77 кВтч или 88 кВтч литиево-желязо-фосфатна батерия. Той позволява пробег до 370 километра (комбиниран WLTP), а в градски условия са възможни до 542 километра (за L1 с 88 кВтч батерия) с едно зареждане, според производителя. В станциите за бързо зареждане високоволтовата батерия се зарежда от 20 до 80 процента в рамките на 43 минути. Когато се работи с wallbox, зареждането се извършва трифазно с 11 кВт, удобно през нощта.