МТ проведе рекламно-опознавателен тур за румънски журналисти, инфлуенсъри и туроператори в Северозападна България
Секция: Туризъм
14 Май 2024 15:27
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
МТ проведе рекламно-опознавателен тур за румънски журналисти, инфлуенсъри и туроператори в Северозападна България

/КРОСС/ Като част от своята туристическа кампания за популяризиране на страната ни сред чужди туроператори, журналисти, травъл блогъри и инфлуенсъри, Министерството на туризма организира рекламно-опознавателен тур в Северозападна България за румънски журналисти от печатни и онлайн медии, както и популярни инфлуенсъри.

Образователният тур се проведе от 7 до 10 май, като активностите в предварително подготвената програма от страна на Министерството имаха за цел да акцентират и да запознаят групата от румънски журналисти и травъл блогъри с туристическите богатства, културата и предимствата, които Северозападният регион предоставя на гостите на страната. Обиколката включваше посещение на градовете Враца, Белоградчик, Вършец, Видин, както и селата Боровица и Стакевци. Пъстрата програма предостави на участниците в тура възможността да се запознаят с красивата природа на Северозападния регион, с историята и културата му.

В програмата на тура бяха включени посещения на някои от най-значимите забележителности в района, като пещерата Леденика, Белоградчишките скали, Клисурският манастир и крепостта Баба Вида. По време на своята обиколка участниците се запознаха и с възможностите, които районът предоставя в сферата на СПА, уелнес и екотуризма. Освен това гостите от Румъния имаха възможност да се запознаят и с българската кухня, дегустирайки местни деликатеси, приготвени по традиционни рецепти. Запознаха се и със спецификите при винопроизводството у нас, дегустираха специална селекция от бутикови български вина, поднесени с исторически разкази за региона.

Участниците в тура са сред най-популярните румънски медии и инфлуенсъри, с над 1,65 млн. читатели и последователи в своите сайтове и социалните мрежи, като в своите материали те ще рекламират България като целогодишна дестинация, предоставяща отлични възможности за туризъм.

Повече снимки може да откриете тук.

Пресцентър на Министерството на туризма