Изключително комфортен втори ред в Mazda CX-80
Секция: Автомобили
14 Май 2024 20:33
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Изключително комфортен втори ред в Mazda CX-80

/КРОСС/ Това е най-младият флагман на марката Mazda, CX-80. Системите за поръчка на модела кросовър, който се предлага като шест- или седем места, вече са активирани. Автомобилът се предлага в два варианта на задвижване и пет линии на оборудване, цените започват от 55 350 евро за Mazda CX-80 e-Skyactiv PHEV „Exclusive Line".

Подобно на Mazda CX-60, CX-80 е базиран на Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture за превозни средства с надлъжно монтирани задвижвания. С дължина от почти пет метра и междуосие от 3120 мм това е най-големият автомобил на Mazda в Европейската продуктова гама. Моделът съчетава стилно излъчване в модерна японска естетика с просторен и многофункционален интериор.

Има три различни конфигурации на седалките, от които да избирате, с две или три седалки на втория ред и две седалки на третия ред. Mazda набляга особено на комфорта на втория ред седалки. Седалките могат да се местят на дължина с 25 мм, както и да се регулира наклонът на облегалките. Пътниците на втория ред също се възползват от отделно управляван климатик, USB-C портове за зареждане на смартфони и таблети и опционално отопление и вентилация на седалките.

Освен това, в зависимост от конфигурацията на седалките, е налична функция за влизане с едно докосване, която позволява особено удобен достъп до третия ред седалки. В шестместните версии Mazda CX-80 има конфигурация на капитанска седалка с две отделни седалки.

Що се отнася до задвижването, клиентите могат да избират между 241 кВт/327 к.с. e-Skyactiv PHEV с електрически пробег от 60 км и ефективен 3,3-литров, редови, шестцилиндров дизелов двигател e-Skyactiv D254 с 187 кВт/ 254 к.с., включително M-Hybrid Boost система. И двата двигателя са съчетани с осемстепенна автоматична скоростна кутия и стандартно комбинирани със системата за задвижване на всички колела i-Activ AWD на Mazda.

Задвижването е предимно задните колела и доставя на предните колела променлив въртящ момент в зависимост от ситуацията и режима на шофиране. Превключвателят за режим на шофиране Mi-Drive (Mazda Intelligent Drive Select) може да се използва за допълнително увеличаване на контрола и удоволствието от шофирането с до пет различни режима на шофиране (EV режим само за Mazda CX-80 e-Skyactiv PHEV).

Линията оборудване "Exclusive Line" вече включва, наред с други неща, тризонов автоматичен климатик, система за свързване Mazda Connect с 12,3-инчов цветен дисплей с висока разделителна способност, цифров радио тунер (DAB+), осем високоговорителя, управление от волана бутони и Multi Commander, гласово управление Alexa, "Bluetooth", усъвършенствана интеграция на смартфон с безжични "Apple CarPlay" и "Wireless Android Auto", хибридна навигация, head-up дисплей, отопляем волан и отопляеми предни седалки.

Вариантите на оборудване "Homura" и "Takumi" (от 62 200 евро) включват, наред с други неща, матрична LED система за осветление (ALH), система за адаптивен круиз контрол (MRCC), автоматично затъмняващи се вътрешни и външни огледала, кожен салон в черно (Homura) съответно бяло (Takumi), електрическо регулиране на седалките за водача и предния пътник, както и системата за персонализиране на водача.

Моделите „Homura Plus" и „Takumi Plus" (от 65 900 евро) също предлагат електрическа задна врата със сензорно управление, 360-градусов монитор с прозрачен изглед и изглед на теглича за лесно маневриране и прикачване на ремарке, както и индуктивна стойка за зареждане за съвместими смартфони, панорамен стъклен покрив и звукова система „Bose BassMatch Centerpoint" с дванадесет високоговорителя.