Yettel и БТС с пет отличия от IAB MIXX Awards 2024 за дигитализацията на 100-те национални туристически обекта
Секция: Технологии
20 Май 2024 10:46
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Yettel и БТС с пет отличия от IAB MIXX Awards 2024 за дигитализацията на 100-те национални туристически обекта

/КРОСС/ Yettel и БТС с пет отличия от IAB MIXX Awards 2024 за дигитализацията на 100-те национални туристически обекта

София, 20.05.2024 г. Проектът за дигитализация на Национално движение „Опознай България - 100 национални туристически обекта" на Yettel и Български туристически съюз спечели пет награди от IAB MIXX Awards 2024. Годишната церемония на IAB MIXX Awards се проведе в Planet Schwarz Tech Theater и отличи най-добрите дигитани кампании в 20 категории. Журито на конкурса се състоеше от български и чуждестранни професионалисти в сферата на комуникациите, маркетинга и рекламата.

Българския туристически съюз (БТС) и Yettel дигитализираха 100-те национални туристически обекта през есента на миналата година и пренесоха хартиената книжка в телефона - в приложението на Yettel, което е отворено за всички потребители, без значение дали са клиенти на оператора. Чрез него потребителите могат да събират виртуални печати от обектите и да се запознаят със значими за страната ни забележителности по един модерен и дигитален начин.

В дигиталната версия на 100-те туристически обекта могат да бъдат открити профилите на всички 176 обекта, част от Движението, които предоставят важна и полезна информация за посетителите като локация, работно време и др. В профилите на част от обектите са добавени и любопитни аудиоразкази, както и впечатляващи видеоистории.

Кампанията се реализира в партньорство с творческата агенция guts&brainsDDB и се стреми да направи 100-те туристически обекта по-атрактивни и достъпни, особено за младите потребители, които разчитат на дигиталните технологии, за да общуват и да се забавляват. Проектът е дългосрочен и телекомуникационният оператор, в партньорство с БТС, постепенно ще добавя нови интерактивни функции в своето приложение, които да увеличат интереса към културно-историческото наследство на страната.

Инициативата на Yettel и БТС спечели награди в пет категории на IAB MIXX Awards 2024 - първо място в Digital Craft, второ място в Best Integrated Campaign и трето място в Lead generation campaign, Creative Effectiveness и UX/UI Journey design & experience. Това е поредно признание на кампанията, след като тя бе отличена със специална награда за иновация в туризма от Министерството на туризма, приз за „Интелигентна туристическа дестинация" от SMARTOURISM.BG и второ място в категория „Специално събитие или лансиране" на BAPRA Bright Awards 2024.

За Yettel:

Yettel България е телекомуникационна компания, част от PPF Group, която свързва над 3 милиона потребители с хора, технологии и бизнеси. В изпълнение на своята мисия да бъде най-доброто място за покупка и притежание на устройства, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от премиум продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.

През своята над 20-годишна история на българския пазар компанията успешно се утвърждава като пионер в областта на мобилните мрежи, като става първият български телекомуникационен оператор със седем последователни Best in Test сертификата за най-добра мрежа, присъдени от международната организация за сравнителен анализ umlaut, част от Accenture.

Компанията има над 1900 служители, разполага с търговска мрежа от над 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на България.

За повече информация, моля, посетете yettel.bg.