Министър Милошев: Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма ни
Секция: Туризъм
28 Май 2024 19:51
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Министър Милошев: Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма ни   Министърът на туризма взе участие в Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“

/КРОСС/ „Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България", каза министърът на туризма Евтим Милошев по време на Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация - изборът на поколенията Y и Z".

Министър Милошев подчерта също, че едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво. „Подкрепяме всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което на този етап е интегрирано в средното образовани. Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват", подчерта министърът на туризма.

Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация - изборът на поколенията Y и Z" се организира с подкрепата на Министерството на туризма и от Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието даде възможност за дискусия и формулира цялостната визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.

„Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори", заяви още министър Милошев.

Галерия със снимки от събитието може да откриете тук.


Пресцентър на Министерството на туризма