Над 1000 семейства се запознаха с кампанията за осъзнато хранене на Lidl на ежегодния фестивал „Фамилатлон“
Секция: ЛЮБОПИТНО
11 Юни 2024 12:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Над 1000 семейства се запознаха с кампанията за осъзнато хранене на Lidl на ежегодния фестивал „Фамилатлон“ Лидл България представи на малки и големи новия си герой – Броколино

/КРОСС/ Лидл България беше част от шестнадесетото издание на ежегодния семеен фестивал „Фамилатлон", който се организира от Асоциация „Родители". Най-големият празник на семейството, спорта и здравословния начин на живот се проведе в Южния парк в София този уикенд. Над 1000 семейства научиха повече за дългосрочната инициатива на Lidl #ХраненеСмисъл, с която смарт дискаунтърът постави на дневен ред в публичното пространство темата за осъзнатото хранене като грижа за здравето на хората и потребление, щадящо за планетата.

Над 40 активности за деца и техните родители бяха подготвили организаторите тази година. За първи път в програмата на събитието бяха включени всички важни теми, които вълнуват съвременното българско семейство - здраве, физическа активност, хранене, игри, образование, екология, дигитална грамотност, благотворителни каузи, социални и граждански права.

Лидл България взе участие със собствен щанд, на който всички семейства, гости на фестивала, успяха да се включат в различни интерактивни игри и да спечелят много награди - Green Bags торбички за насипни плодове и зеленчуци за многократна употреба, дървени прибори за хранене, значки, плодови барчета, плодове и зеленчуци и много други.

Най-атрактивният герой на събитието беше носителят на посланието #ХапкаСмисъл - Броколино. Маскотът под формата на броколи забавляваше децата и им показваше смисъла да се хранят осъзнато - здравословно и с грижа за природата.

Специално за фестивала децата имаха възможност да се включат в играта „Нахрани чудовището", която успя да покаже на малчуганите кои продукти е препоръчително да ядем всеки ден, кои по-рядко и кои е добре да консумираме само по специални поводи. Всички игри на щанда на смарт ритейлъра бяха вдъхновени от идеята за Планетарния режим на хранене, който набляга на консумацията предимно на продукти от растителен произход и тези с малък въглероден отпечатък: плодове и зеленчуци, пълнозърнести храни, варива, ядки и ненаситени мазнини в съчетание с умерен до нисък прием на риба и морски дарове и домашни птици, картофи, млечни продукти, червени меса, захар и наситени мазнини.