Трите диаманта ревизираха Mitsubishi ASX
Секция: Автомобили
01 Юли 2024 08:39
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Трите диаманта ревизираха Mitsubishi ASX

/КРОСС/ С новия ASX, Mitsubishi засилва присъствието си в B-SUV сегмента. Цялостно актуализираният компактен SUV е предназначен за клиенти, които ценят напредналите технологии, най-добрата в класа свързаност и най-новите функции за безопасност и удобство. Ревизираният ASX има широка гама от усъвършенствани опции за задвижване, от които можете да избирате, включително 1,6 пълен хибрид (HEV), мек хибрид, както и ефективен двг. Нови са и иновативните информационно-развлекателни технологии с Google Built-In, които могат да се използват чрез централния 10,4-инчов екран на мултимедийната система.

Предният дизайн „Dynamic Shield" сега е напълно интегриран в цялостния външен вид на автомобила и изразява още по-ясно отличителните SUV характеристики на ASX. Изборът на цвят, както и дизайнът на светлината са приятни. Набор от технологии за безопасност и комфорт, които използват данни от ултразвук, радар и камера, защитават и подпомагат водачите и пътниците.

Има четири варианта на оборудване, от които да избирате: Basic, Plus, Intro Edition и Top, както и пет металик външни цвята - Himalayan White, Aurora Red, Onyx Black, Royal Blue и Anthracite Grey. При по-високите линии на оборудване клиентите могат да изберат и двуцветно покритие с черен покрив на автомобила. На борда има отопляеми седалки и отопляем волан.

Пълното хибридно задвижване в горната част на портфолиото предлага максимална ефективност и ниски емисии на отработени газове. Системата съчетава 1,6-литров бензинов двигател с мощност 69 кВт/94 к.с. с два електрически мотора и автоматична многорежимна трансмисия за обща мощност от 105 кВт/143 к.с. и максимален въртящ момент от 205 Нм. Захранван от литиево-йонна батерия с водно охлаждане от 1,2 кВтч под пода на товарното отделение, ASX с пълно хибридно задвижване може да се управлява до 80 процента изцяло електрически в градския трафик. Капацитетът на задвижващата батерия може да се поддържа на поне 40 процента с помощта на режима E-Save, който може да се активира с натискане на бутон.

Пълното хибридно задвижване на ASX намалява разхода на гориво с до 40 процента и позволява комбиниран общ пробег до 900 километра - най-доброто в сегмента. Той отделя само 106 до 111 грама CO2 на километър и изразходва 4,7 до 4,9 литра на 100 километра в официалния тестов цикъл.

1,3-литровият турбобензинов двигател с директно впръскване с мека хибридна система обещава динамично развитие на мощността и висока ефективност и се предлага в две нива на мощност - със 103 кВт/140 к.с. и шестстепенна ръчна трансмисия и със 116 кВт/158 к.с. и седем -скоростна трансмисия с двоен съединител (7DCT). На борда е 12-волтовата мека хибридна система, която рекуперира енергията при забавяне и спиране и поддържа бензиновия двигател с допълнителен въртящ момент при ускорение. Разходът на гориво и емисиите са от 5,9 до 6,2 литра на 100 километра с CO2 емисии от 134 до 139 г/км.

Като базов двигател Mitsubishi предлага турбо трицилиндров двигател с работен обем 1,0 литра и 67 кВт/91 к.с. Двигателят е съчетан с шестстепенна механична трансмисия и развива 160 Нм въртящ момент. Разходът на гориво е от 5,9 до 6,2 литра на 100 километра, което съответства на емисии на CO2 от 134 до 139 грама CO2 на километър (комбиниран WLTP).

Ревизираната версия ще се произвежда в завода на Renault във Валядолид в Испания. Както при всички модели на Mitsubishi, новият ASX идва с петгодишна гаранция (до 100 000 километра) от завода, която може да бъде удължена до осем години по желание на купувача. Пускането на пазара е планирано за лятото на 2024 г., като окончателните цени предстои да бъдат обявени.