Българското приложение за майчинство и бременност Feia стъпи и на румънския пазар
Секция: ЛЮБОПИТНО
23 Юли 2024 13:10
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Българското приложение за майчинство и бременност Feia стъпи и на румънския пазар

/КРОСС/  Компанията продължава международната си експанзия, като навлиза в Румъния само шест месеца след успешния старт в немскоговорящия свят.

Българското мобилно приложение за бременност и майчинство Feia продължава своето международно разширяване, като вече е достъпно и на румънски език за потребителите в Румъния и Молдова. Това се случва само 6 месеца след като компанията отвори офис във Виена и навлезе на немскоговорящия пазар под името „GAIA Schwangerschaft".

„Северната ни съседка и Молдова общо имат над 215 000 раждания годишно и ние виждаме добър потенциал за развитие на компанията там. За това допринася и факта, че разчитаме на сериозни местни партньори, с чиято помощ навлизаме успешно на румънско говорящия пазар," казва Христо Пенчев, основател и изпълнителен директор на Feia.

Feia е приложение, което предоставя на бъдещите майки и родители детайлна и локализирана информация за бременността, раждането и отглеждането на дете. То е създадено с цел да подкрепя жените през всички етапи на тяхната бременност и майчинство, като предлага персонализирана информация, съобразена с местните медицински стандарти и правни норми.

Първата чуждоезична версия на Feia беше на немски език, под името „GAIA Schwangerschaft", и беше предназначена за потребителите в Австрия, Германия и Швейцария. „Създаването на езикови версии на приложението на немски и румънски език е част от нашата стратегия за развитие и разширяване на потребителската база и ни позволява да изграждаме локална мрежа от контакти и партньорства с цел по-бързо и качествено навлизане на новите пазари", коментира Моника Станишева, председател на борда на Dir.bg и инвеститор в дружеството.

Следващите планирани пазари включват Испания и Латинска Америка. "Екипът на Feia се стреми да създаде локализирана информация за всеки нов пазар, съобразена с местните медицински стандарти, правни норми и потребителска персонализация. Това е едно от конкурентните предимства, които отличават Feia от масовите мобилни приложения за бременност, които предлагат предимно обща информация за физиологичните аспекти на бременността", смята д-р Димитър Георгиев, първият стратегически инвеститор в стартъпа, ангажиран с развитието на съдържателната му концепция.

През тази година Feia започна активно работа по интеграция на модули, съпътстващи различните етапи от живота на жената - менструален календар, фертилност, родителство, постпартална депресия и други. Чрез интелигентна система за навигация, захранвана от AI, приложението ще предлага персонализирана информация, съобразена с текущия период от живота, интересите и здравето на потребителите. „Целта е Feia да се превърне в универсален спътник на жената и семейството ѝ през по-голямата част от живота им", споделя Неда Сахатчиева, маркетингов директор и един от основателите на приложението.

През годините компанията и продуктите се развиват и усъвършенстват както технологично, така и функционално. Feia се превръща в синоним на доверие и квалифициран източник на информация. Приложението, което има над 300 000 инсталации в 63 държави, получи наградата за най-добро мобилно приложение от Mother and Baby Awards Bulgaria през 2022 година.

Приложенията на Feia са достъпни безплатно за iOS и Android и могат да бъдат свалени от feia.bg/apps/pregnancy.html за българския пазар и от gaia-apps.eu/pregnancy.html за немскоезичния пазар.