Lidl e магазин номер едно* по обем продажби на прясна риба в България
Секция: БЪЛГАРИЯ
06 Август 2024 10:57
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl e магазин номер едно* по обем продажби на прясна риба в България Според проучване на GfK, веригата се нарежда на първо място и по най-продавана маринована сьомга

/КРОСС/ Lidl е магазин №1 за риба в България по обем на продажбите в категория „прясна риба". Това сочат данните от национално представително маркетингово проучване на GfK „Потребителски панел", проведено през 2023 г. сред 2500 домакинства от цялата страна. В него веригата се нарежда на първо място и по най-продавана маринована сьомга с едно от най-популярните си предложения - сьомга с подправки. Проучването следи покупките на домакинствата на продукти от бързооборотния сектор за домашна консумация, като данните се събират на ежедневна база чрез разработено за целта приложение и специална техника.

"За нас няма по-голяма радост от това потребителите да предпочитат нашите продукти. Това е най-голямата ни награда. Стремим се да осигуряваме все повече разнообразие в рибния асортимент. Предлагаме както сезонни видове, така и такива, които идват отдалеч.

Сьомгата например е от Норвегия, а ципурата и лавракът - от съседна Гърция. Скумрията, която много се харесва у нас, я снабдяваме от Гренландия, Дания, Норвегия, Фарьорски острови и я размразяваме тук по специална технология. Независимо от произхода, качеството на рибата се следи с утвърдените при нас практики", споделя Любен Стойчев, мениджър "Стоково снабдяване" в Лидл България.

Във всички 129 магазина на Lidl в страната се предлага голямо разнообразие от прясна риба - от пъстърва, сьомгова пъстърва и шаран до ципура, лаврак, толстолоб, амур и други. Голяма част от прясната риба е отгледана в България. Веригата предлага риба предимно под собствената марка „Порция свежест", в атмосферна опаковка, която не позволява да се развиват бактерии и запазва месото чисто в рамките на срока му на годност и при съответните хладилни условия.

Смарт дискаунтърът работи само с проверени доставчици и международно сертифицирани партньори, които гарантират високото качество и безопасност на своите продукти и процеси.

Освен постоянния асортимент, в Lidl има също сезонна и различни видове замразена риба. За любителите на екзотичните ястия веригата предлага и суши, предварително опаковано в контролирана среда, с гаранция за чистота и високо качество на продукта.

Като смарт дискаунтър Lidl винаги се стреми да осигури богато разнообразие от продукти с високо качество и на изгодна цена. Това, заедно с прецизно подбрания асортимент и собствените марки, води до заслужената оценка на потребителите, които посочват Lidl за магазин номер едно.

*Лидл България е номер 1 магазин за риба в България по обем на продажбите (в kg) в категория „прясна риба" (n=1155 домакинства, пазаруващи категорията). Това сочат данните от маркетинговото проучване на GfK „Потребителски панел".


За Лидл България:

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 129 магазина в 56 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.