„Бургаско“ показва съкровищата на Българското Черноморие с нова кампания
Секция: БЪЛГАРИЯ
29 Август 2024 11:44
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„Бургаско“ показва съкровищата на Българското Черноморие с нова кампания

/КРОСС/ „Бургаско" дава старт на нова кампания, посветена на съкровищата на Българското Черноморие. Инициативата, наречена „Морски съкровища", включва поредица от вдъхновяващи документални видеа за емблематични крайморски кътчета. Тяхната красота и уникалност ще бъдат разкрити през историите на интересни личности, които имат специална връзка с морето, а любителите на солените приключения ще могат да следят всички епизоди на страницата на поредицата.

„Нашето Черноморие крие живописни кътчета, които са не просто красиви - те вълнуват истински. И ние искаме да разкажем за тях през автентични човешки истории и по този начин да помогнем на повече хора да открият в тези места пристан и вдъхновение", заяви бранд мениджърът на „Бургаско" Десислава Маринова.

Първото видео от поредицата вече може да бъде намерено в YouTube канала на бранда и в галерията на „Морски съкровища" на обновения сайт на „Бургаско". Главни герои в него са сърфистът и бохем Веселин Деспотов и неговото любимо кътче от Южното Черноморие. Докато ни отвежда до него с лодката си, Веско ни потапя в магията на един разказ за свободата, бягството към дивото и морето като въздух. През есента ще бъде представен и вторият епизод, който ще разкаже историята на талантлива млада дама, която вижда морето с очите, сърцето и обектива си. Кампанията ще се разгърне през 2025 г. с още солени разкази и любопитни активации, с които брандът ще увлече и ангажира феновете на морето и хубавата бира.

Заради усещането за безгрижие и свобода, което носи с лекия си и освежаващ малцов вкус, „Бургаско" се е превърнало в нарицателно за море и летен релакс. Емблематичното за морския бряг пиво обаче печели все по-категорични позиции на национално ниво сред почитателите на бира, които разпознават „Бургаско" като своя любим бранд за всеки сезон и всяко място. Тази година „Бургаско" поощрява и онези, които носят морето в сърцата си, но не могат и без планината, със специална лятна активация за всички, впуснали се в приключение по маршрута Ком-Емине. До края на септември преминалите трасето ще получат бутилка „Бургаско" като награда за успешното завършване на емблематичния преход.

Всичко за „Бургаско" и инициативите на бранда можете да следите и в неговите профили във Facebook и в Instagram .