/КРОСС/ Почти двойно повече участници спрямо 2023 г. се включиха в тазгодишното издание на инициативата на Yettel „Смарт спорт". Кампанията успя да привлече над 1900 души на три от най-посещаваните плажове в България - Смокиня, къмпинг Градина и Централен плаж Варна. Програмата, която се провежда за трета поредна година, събра ентусиасти, желаещи да се включат в групови и индивидуални тренировки, както и да тестват нови технологии.
Yettel „Смарт спорт" предложи на участниците уникалната възможност да се запознаят с различни смарт устройства и спортни аксесоари, които можеха да „закупят" само с токени, спечелени от време, прекарано в тренировки. Плаж Смокиня се отличи като най-популярна локация с повече от 750 спортуващи, следван от къмпинг Градина с над 650 ентусиасти и Централният плаж във Варна с около 500 активни участници.
Всички те получиха възможността да тестват смарт часовници и фитнес гривни, а накрая те бяха наградени с аксесоарите, които използваха по време на сесиите. Всеки от спортуващите автоматично се класира и за участие в голямата томбола, с която във всеки от дните бяха раздадени по 6 смарт часовника. Хората, показали най-добри резултати - най-много изгорени калории или направени крачки - получиха допълнителни плажни аксесоари като награда за старанието си.
Голяма част от участниците изразиха желание да продължат да тренират и да използват смарт устройствата в ежедневието си и след края на кампанията - доказателство за нарастващия интерес към активния начин на живот и смарт технологиите.
Кампанията на Yettel в подкрепа на движението и активния начин на живот стартира през 2022 г., като нейната цел е с помощта на модерните технологии все повече хора да направят смело и уверено първите си крачки към по-здравословен живот. В резултат на успеха на тазгодишното издание телекомът планира да разшири обхвата на турнето през 2025 година, като добави нови локации, за да привлече още повече участници.
За Yettel
Yettel България е телекомуникационна компания, част от PPF Group, която свързва над 3 милиона потребители с хора, технологии и бизнеси. В изпълнение на своята мисия да бъде най-доброто място за покупка и притежание на устройства, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от премиум продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.
През своята над 20-годишна история на българския пазар компанията успешно се утвърждава като пионер в областта на мобилните мрежи, като става първият български телекомуникационен оператор със седем последователни Best in Test сертификата за най-добра мрежа, присъдени от международната организация за сравнителен анализ umlaut, част от Accenture.
Компанията има над 1900 служители, разполага с търговска мрежа от над 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на България.
За повече информация, моля, посетете yettel.bg.
Yettel България
Отдел „Корпоративни комуникации"
0890 241 696
pr@yettel.bg