Lidl стана официален партньор на UEFA Europa League и UEFA Conference League
Секция: СПОРТ
03 Септември 2024 15:36
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl стана официален партньор на UEFA Europa League и UEFA Conference League

/КРОСС/ Lidl стана официален партньор на UEFA Europa League и UEFA Conference League за три сезона в периода 2024-2027 г.

Спортът е важна част от дългосрочния ангажимент на компанията към пълноценното и балансирано хранене. Чрез партньорството си с UEFA смарт дискаунтърът има възможността да насърчи възможно най-много потребители да водят активен начин на живот.

„В Lidl подкрепяме здравословния начин на живот във всичко, което правим. Осъзнаваме колко важно е образованието, но и достъпът до свежа и качествена храна на разумна цена. Преразгледахме маркетинговия си подход към децата, така че да им помагаме да разбират и оценяват здравословния начин на живот от ранна възраст. Чрез силата на спорта, а в този случай на футбола, целим да вдъхновяваме за физическа активност и да провокираме желанието и стремежа за здравословен начин на живот", каза Дженифър Кордс, старши вицепрезидент „Корпоративни отношения и политики" в Lidl International.

Lidl ще продължи да вдъхновява настоящите и бъдещите фенове на футбола под мотото "We're on your team" като официален партньор за пресни плодове и зеленчуци на UEFA Europa League и UEFA Conference League. Компанията ще подкрепя феновете на всяка стъпка от тяхното изживяване и ще бъде до тях, като им осигурява качествена и свежа храна на достъпни цени, както и като ги прави съпричастни към най-големите футболни турнири в Европа чрез различни инициативи.

Lidl Kids Team навсякъде из Европа

Чрез новото партньорство Lidl ще пренесе своя уникален Lidl Kids Team във всичките 30 европейски държави, в които присъства и ще даде възможност на 12 364 деца на възраст от шест до десет години да станат официални талисмани на отборите участници в UEFA Europa League и UEFA Conference League. Чрез предоставянето на изживявания, като шанса да бъдеш част от отбора на Lidl Kids Team, ритейлърът вдъхновява деца от цяла Европа към спорт и повече активност. Активният начин на живот и осъзнатите хранителни навици, възприети в ранна детска възраст, намаляват риска от здравословни проблеми, в зряла възраст.

Lidl стана най-видимият бранд на UEFA EURO 2024

След успешното си партньорство с UEFA EURO 2024 Lidl се утвърди като най-видимия бранд партньор на турнира, според проучване на YouGov сред зрителите на първенството. Ритейлърът ангажира над 16 милиона потребители чрез приложението Lidl Plus и раздаде свежи плодове на футболните фенове, като за тази цел бяха използвани 91 тона продукти.

 

За Лидл България:

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 129 магазина в 56 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

За УЕФА:

УЕФА е ръководният орган на европейския футбол и организация с нестопанска цел, която подкрепя и гарантира, че най-популярният спорт в света продължава да процъфтява на всички нива в своите 55 асоциации-членки. Като част от своя ангажимент, УЕФА инвестира 97% от приходите си в дейности, проекти и инициативи, свързани с футбола, които гарантират продължаващото развитие на мъжкия и женския професионален футбол, както и на младежкия, аматьорския и футзала.