На 0700 10 876 гражданите могат да подават и сигнали за работата на служителите на НТУ
Секция: БЪЛГАРИЯ
05 Септември 2024 13:58
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
На 0700 10 876 гражданите могат да подават и сигнали за работата на служителите на НТУ

/КРОСС/ От 15 септември на телефонната линия 0700 10 876 гражданите могат да подават сигнали и информация за работата на служителите на Националното тол управление. Целта е да се ускори и улесни комуникацията и ефективността на обратната връзка с потребителите на платената пътна мрежа. Всеки получен сигнал, както е било и досега, ще бъде разгледан внимателно и при доказана необходимост ще бъдат предприети съответните мерки.

Сигналите могат да се подават всеки ден от седмицата от 08:00 до 22:00 часа. За обаждания от други държави номерът е +359 700 10 876.

На същия номер 0700 10 876, както и на електронен адрес: info@bgtoll.bg, както и до момента гражданите могат да отправят своите запитвания, сигнали и предложения до Националното тол управление.