Калоян Методиев: Незрящи хора са принудени да пътуват над час до „говорещ“ банкомат, за да ползват услугата
Секция: БЪЛГАРИЯ
19 Септември 2024 12:23
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Калоян Методиев: Незрящи хора са принудени да пътуват над час до „говорещ“ банкомат, за да ползват услугата

/КРОСС/ „Вече трети месец двама от парламентарните ми сътрудници се опитват безуспешно да се свържат по телефон, по имейл и в офис с някой от банката, който може да вземе решение. Прехвърлят ги оператори, никой не отговаря, няма обратна връзка. Не търсим пари или услуги. Става въпрос за това, че вие сте банката, която има т.нар. „говорещи" банкомати, които са най-модерни в момента и могат да обслужват незрящите хора у нас".
Това написа в отворено писмо независимият народен представител Калоян Методиев. И постави проблема:

„На територията на моя избирателен район в София се намират общежитията на Съюза на слепите в България. Близо 200 души, които са незрящи, трябва да пътуват повече от час до най-близкия „говорещ" банкомат, за да обслужват ежедневните си нужди от пари".

„Обръщам се към вас през медиите, за да проявите съпричастност и човещина и да поставите банкомат за нуждите на незрящите и хората с увредено зрение на територията на общежитията на Съюза на слепите в България (бул. Европа, №138)", призова ръководството на Първа инвестиционна банка Калоян Методиев.