/КРОСС/ Между 8 и 13 септември, Министерството на туризма организира опознавателен тур за група от петима немски журналисти, които посетиха емблематични дестинации в Южна и Централна България. Участниците, представители на водещи туристически медии, имаха възможността да се запознаят с културните и природни богатства на страната.
Програмата включва посещения на знакови обекти като Рилския манастир, Кюстендил, Сапарева баня, Белчински бани, Старо Железаре, Павел баня, Казанлък, Старосел, Хисаря, Пловдив и София. Акцент бе поставен върху културно-историческите забележителности, уникалната природа, възможностите за СПА туризъм, както и върху кулинарните традиции и винопроизводството в регионите.
Сред участниците са Фред Хафнер от независимия портал за пътувания Reiseblick, Роналд Койш от популярния травъл блог Keusch-Reisezeiten, влогърът Клаус-Дитер Виебранц, Мария-Анна Вилдерман от международното списание Diplomatisches Magazin, представители на телевизионната програма Bayerischer Rundfunk и Reisereportagen, както и Маргарет Манц, главен редактор на China Report.
„Сътрудничеството ни с Българския съюз по балнеология и СПА туризъм помогна да организираме този успешен тур за немските медии. Германският пазар има голям потенциал за развитие, а такива инициативи играят ключова роля в утвърждаването на България като надеждна и привлекателна дестинация", сподели туристическото ни аташе в Берлин, Тихомир Патарински.
Турът е част от целогодишната комуникационна кампания на Министерството на туризма, целяща популяризирането на България като туристическа дестинация. Подобни турове вече бяха проведени за представители на медиите от Румъния, Узбекистан, Полша, Кувейт и др.
Пресцентър на Министерството на туризма